۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی پارک‌موزه دفاع مقدس استان گلستان تخصیص نیافته است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی مصوب سفر دولت به استان، هنوز به پارک موزه دفاع مقدس اختصاص نیافته است.

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : سرهنگ محمدرضا کاظمی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهارداشت: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۲ هزار برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی گفت: ۸سال دفاع مقدس دوران طلایی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مورد حفاظت و حراست قرار بگیرد تا از تحریف‌ها در امان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: در همین زمینه در سال‌های اخیر اقدام به جمع‌آوری خاطرات شفاهی و آثار رزمندگان و ایثارگران استان کرده‌ایم که بخشی از آن در قالب کتاب به چاپ رسیده است.

وی بیان بیان داشت: در هفته دفاع مقدس امسال ۴۰ کتاب با موضوع خاطرات رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در استان رونمایی می‌شود.

کاظمی تأکید کرد: همه دستگاه‌ها برای حفظ فرهنگ دفاع مقدس وظیفه‌ دارند و باید در این زمینه برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه به وضعیت پارک موزه دفاع مقدس استان اشاره کرد و گفت: در استان‌های دیگر دستگاه‌های مختلف و شهرداری‌ها کمک کرده‌اند تا این پروژه بزرگ ساخته شود در استان گلستان هم ما انتظار همکاری سایر دستگاه‌ها را داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: اکنون این پروژه در استان حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دولت در سفر قبلی خود به این استان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای آن مصوب کرده بود.

وی بیان داشت: تا کنون نیمی از این مبلغ به استان اختصاص یافته و ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیز باید پرداخت شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =