‍ حضور بنیاد علوی در شهرستان اردل برای محرومیت‌زدایی

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت در شهرستان اردل برنامه توسعه‌ای تهیه و اجرا می‌کند، گفت: در طول این مدت تمام اختیارات استاندار در آن منطقه  برای اجرای این طرح به بنیاد علوی تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در جلسه محرومیت‌زدایی چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس بنیاد علوی، اظهار کرد: مناطق محرومی در شهرستان‌هایی از جمله اردل، کوهرنگ و لردگان در این استان وجود دارد، مسئولان استانی از هرگونه برنامه رفع محرومیت در این استان استقبال می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت در شهرستان اردل برنامه توسعه‌ای تهیه و اجرا می‌کند، عنوان کرد: این طرح توسعه‌ای را می‌توان در سایر مناطق محروم به عنوان یک الگو اجرا کرد، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند امکانات و تجهیزات موردنیاز را برای اجرای این طرح توسعه‌ای در اختیار این بنیاد قرار دهند و همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: اجرای طرح توسعه‌ای برای رفع محرومیت در شهرستان اردل چند سال به طول می‌انجامد، در طول این مدت تمام اختیارات استاندار در آن منطقه  برای اجرای این طرح به بنیاد علوی تفویض می‌شود، مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری فرابخشی با این نهاد داشته باشند و از ظرفیت‌های مادی و معنوی این شهرستان نیز استفاده شود.

عباسی یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نیز در شهرستان کوهرنگ در حال اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی است و چند طرح نیز در این شهرستان به همین منظور در حال اجرا است، همچنین شهرستان لردگان نیز به عنوان یکی از ۳۱ شهرستان منتخب در کشور برای اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی انتخاب شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از اجرای هرگونه برنامه محرومیت‌زدایی در این استان حمایت می‌شود، تاکید کرد: انتخاب شهرستان اردل برای اجرای برنامه محرومیت‌زدایی توسط بنیاد علوی و بر اساس بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1435494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =