خبر مهم واعظی درباره رایزنی با مقامات کره‌ای و پس دادن اموال بلوکه شده ایران

محمود واعظی گفت: فردا رییس ‌جمهوری ساعت ۱۱ با روسای کمیته‌های ستاد ملی کرونا جلسه دارد و روز شنبه هفته آینده جلسه ستاد ملی برگزار و در مورد همه این مسائل تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران گفت: با مقامات کره‌ای مذاکره کرده‌ایم و حتی کار به مقداری تهدید ‌هم انجامید و مقدمات یک سری فعالیت‌های حقوقی را آغاز شد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری افزود: اخیرا شاهد علامت‌های مثبتی از سوی کره جنوبی هستیم و منتظریم تا به آنچه گفته‌اند عمل کنند، تا تصمیماتی که گرفته‌ایم را اجرا کنیم.

اهم اظهارات او به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان و ایسنا از این قرار است: 

*یک هفته قبل تعداد بستری‌ها اضافه شده بود و امروز هم تعداد فوتی‌ها در حال افزایش است که نشان می‌دهد همیشه در ارتباط با کرونا از اول به فکر آن باشیم.

*اگر امروز میزان فوتی‌ها افزایش می‌یابد، حاصل اقدامات یک ماه قبل است در ستاد ملی کرونا بارها در این رابطه صحبت کردیم. هفته قبل هم آقای نمکی به عنوان رئیس کمیته سلامت و آقای رحمانی فضلی به عنوان رئیس کمیته اجتماعی، انتظامی و امنیتی از افزایش مبتلایان ابراز نگرانی کردند.

*{ با اشاره به رصد فضای خاص کشور} بنای ما بر این است که رصد کنیم و با دقت کار را دنبال کنیم و هر جا لازم است مقطعی برای آن مورد خاص تصمیم گیری و اعمال کنیم به دلیل اینکه برای ما سلامتی مردم از هر چیز دیگری اهمیت بیشتری دارد.

*فردا رییس ‌جمهوری ساعت ۱۱ با روسای کمیته‌های ستاد ملی کرونا جلسه دارد و روز شنبه هفته آینده جلسه ستاد ملی برگزار و در مورد همه این مسائل تصمیم‌گیری می‌شود.

* باتوجه به تجربه موج اول و دوم کرونا، خوشبختانه کمیته‌های زیر مجموعه ستاد ملی در تهران و استان‌ها این مهارت را پیدا کرده‌اند تا در مواجهه با مسائل، سریع عکس العمل نشان بدهند، برخی از فعالیت‌ها باید دستورالعمل‌ها رابا دقت بیشتری عمل کنند.

*{ درباره افتتاح طرح‌های «پویش تدبیر و امید برای جهش تولید»}  برای فردا – پنجشنبه- مجموعه‌ای از طرح هایی در حوزه میراث فرهنگی وگردشگری و همچنین طرح‌هایی در وزارت ورزش و جونان با دستور رئیس جمهوری افتتاح می‌شود.

تکمیل می‌شود....

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1435607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =