۰ نفر
۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
هتل‌های مناسب برای سفرهای پاییزی

شیوع کرونا اگر چه سفرهای زیادی را لغو و انجام مسافرت را محدود به موارد کاری و ضروری کرد، ولی رفته رفته مسافرت نیز مانند سایر ابعاد زندگی بشر با رنگ و بویی جدید به زندگی‌ها بازگشت. همانگونه که پس از گذشت ماه‌های اول از شیوع کرونا رویکرد مردم در حوزه‌های مختلف از قرنظینه به همزیستی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تغییر کرد، در زمینه مسافرت نیز یافته‌ها حکایت از پررنگ شدن رعایت اصول بهداشتی در حین انجام سفر دارد.

کرونا سبب شده تا افراد بیش از پیش برای انجام سفرهای خود میل به رزرو هتل داشته باشند.

در این شرایط اسنپ‌تریپ که با هتل‌های درجه یک همکاری می‌کند آمادگی دارد تا به تقاضای مردم برای رزرو هتل‌هایی که از خدمات با کیفیتی برخوردارند و نکات بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع کرونا به خوبی رعایت می‌کنند، پاسخ دهد. از این رو افراد با اطمینان می‌توانند برای سفرهای خود بهترین هتل‌های کشور را از اسنپ‌تریپ رزرو کنند و سفر بی دغدغه‌ای را برای خود رقم بزنند.

هر ساله با آغاز پاییز و خنک‌ شدن هوا موج جدیدی از سفرها آغاز می‌شود. بر همین اساس داده‌ها نیز نشان می‌دهد که تهران و کیش دو مقصد گردشگری مورد توجه مسافران در مهر ماه هستند. دلیل استقبال گسترده از این دو مقصد گردشگری را می‌توان هوای مطبوع ابتدای پاییز برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری دانست. در این راستا اسنپ‌تریپ به مسافران نوید می‌دهد که با بهترین‌ هتل های تهران و کیش قرارداد همکاری دارد. اسنپ تریپ در سالیان گذشته موفق شده خاطره خوشی را از اقامت در هتل ‌های کیش و تهران برای کاربران خود رقم بزند و در حال حاضر نیز این آمادگی را دارد که با توجه به شرایط خاص حاصل از شیوع کرونا کاربران خود را در بهداشتی‌ترین هتل‌های تهران و کیش اقامت دهد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1435644