ایده‌های برتر سلامت زنان جمع‌آوری می‌شود

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری فراخوان ایده‌های برتر سلامت زنان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر مهربان صادقی افزود: فراخوان ایده‌های برتر سلامت زنان با شعار " زنان سالم، خانواده و جامعه سالم" از سوی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، کمیته مطالعات و تحقیقات سلامت زنان برگزار می‌شود.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: زمان ارسال ایده‌ها یکم مهرماه لغایت یکم آذرماه ۹۹ خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را جهت اصلاح امور تاثیرگذار در سلامت زنان در قالب فایل Word به همراه مشخصات کامل به آدرس ایمیل womenideas@skums.ac.ir  ارسال کنند.

وی عنوان کرد: محورهای فراخوان نقش‌های شغلی و اجتماعی زنان/ امنیت شغلی و اجتماعی، زنان و موانع موجود در ارتقاء و پیشرفت آن‌ها ازجمله تابوهای اجتماعی، حمایت از زنان در دوران بارداری و دو سال ابتدایی تولد فرزند، زن و نقش‌های مختلف در خانواده و جامعه، تامین، حفظ و ارتقا سلامت روان زنان در همه‌گیری کرونا (همسرآزاری، خشونت و...)، زنان شاغل و نگهداری از فرزندان در همه‌گیری کرونا، سایر موضوعات مرتبط با سلامت زنان در همه‌گیری کرونا (تحصیل فرزندان، مدیریت اقتصاد خانواده)، سایر موضوعات مرتبط با سلامت زنان( ورزش و فعالیت بدنی، تغذیه سالم و...) و نقش زنان در سلامت خانواده در همه‌گیری کرونا ( پیشگیری، مراقبت، پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی، مقابله با باورهای غلط و... ) هستند.

دکتر صادقی خاطرنشان کرد: به نفرات برتر در هفته بزرگداشت مقام زن از طرف دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1435887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =