گل‌محمدی: فقط یک ستاره داریم آن‌هم پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در چند بازی اخیر نشان دادیم به معنای واقعی یک تیم هستیم و فقط یک ستاره داریم که آن هم تیم پرسپولیس است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:  با بهترین و یکی از قوی‌ترین تیم‌های این دوره از مسابقات باید بازی کنیم. با مربی که این تیم دارد، یکی از مدعیان اصلی کسب جام خواهد بود. ما هم در چند بازی اخیر نشان دادیم به معنای واقعی یک تیم هستیم و فقط یک ستاره داریم که آنهم تیم پرسپولیس است.  تیم السد ستاره و بازیکنان خوب زیادی دارد. این کارمان را سخت می‌کند و باید تمرکز زیادی داشته باشیم که بتوانیم آنها را مهار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بتوانیم از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم مانند بازی قبل که نشان دادیم چه تیم خوب و بزرگی هستیم، در این بازی هم عملکرد خوبی داشته باشیم. خودم به شخصه خیلی به بازیکنانم امیدوار هستم و اگر این باور را داشته باشند که ما می‌توانیم این بازی را ببریم، قطعاً این اتفاق خواهد افتاد. در نهایت هم امیدوارم یک بازی خوب را شاهد باشیم و نتیجه این مسابقه هم به نفع ما باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش در دیدار با السد نکته مهمی وجود دارد که سرخپوشان باید مراقب آن باشند، تصریح کرد: موارد زیادی وجود دارد. این تیم ستاره‌های فوق‌العاده‌ای دارد و در خطوط مختلف از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. السدی‌ها یک مربی باهوش هم دارند. فکر می‌کنم این کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند، اما ما هم پرسپولیس هستیم و برای خودمان هدف‌های بزرگی تعیین کردیم و برای رسیدن به این اهداف حاضریم فداکاری کنیم و حتی از جان‌مان بگذریم. حاضریم فداکاری کنیم و باعث افتخار هواداران‌مان باشیم. ما می‌دانیم که هواداران‌مان منتظر بازی فردا و خبرهای خوب هستند. ما با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1436546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    3 3
    البته اونم جعلیه :)))))))))
  • آذرنوش IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    2 2
    سلام..بنده استقلالی ام بدجورعاشق اس اسم....ولی ایرانیم پای تیم کشورعزیزم ایران درمیونه..پس آرزوی موفقیت براتیم محبوب پرسپولیسورودارم...بمب افکن وشجاعن بازم بترکونید