بازگشت «سوفیا لورن» به سینما در ۸۶ سالگی

ایرنا نوشت: «سوفیا لورن» بازیگر سرشناس ایتالیایی پس از ۱۱ سال غیبت، در سن ۸۶ سالگی با بازی در یک فیلم درام به سینما بازمی‌گردد.

 سوفیا لورن هنرپیشه ایتالیایی با بازی در درام زندگی پیش‌رو (The Life Ahead) به کارگردانی پسرش، ادواردو پونتی، پس از ۱۱ سال به دنیای سینما بازمی‌گردد. لورن آخرین بار در سال ۲۰۱۰ با بازی در سریال تلویزیونی خانه من پر از آینه است جلوی دوربین ظاهر شده بود.

 زندگی پیش‌رو پس از فیلمی که در سال ۱۹۷۷ با بازی سیمون سینیوره فرانسوی اکران شد، دومین فیلمی است که با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته رومن گاری ساخته می‌شود.  این فیلم درام اکتبر امسال (مهر ۹۹) برای اولین بار در رُم نمایش داده می‌شود و به فاصله یک ماه در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان ۹۹) در شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

سوفیا لورن اولین جایزه اسکار خود را در سال ۱۹۶۱ و برای فیلم دو زن دریافت کرد. در سال ۱۹۹۱ نیز به پاس کارنامه کاری سرشار از نقش‌آفرینی‌های به یادماندنی یک اسکار افتخاری به وی اعطا شد. 

این بازیگر ۸۶ ساله پیش از این تاکنون دوبار تجربه همکاری با پسرش را داشته است که آخرین مورد آنها فیلم در میان غریبه‌ها (Between Strangers) محصول سال ۲۰۰۲ بود.

ادواردو پونتی کارگردان، نویسنده، بازیگر و تهیه‌کننده ۴۶ ساله دومین فرزند سوفیا لورن و کارلو پونتی فیلمساز است. وی درباره همکاری سینمایی جدید با مادرش می‌گوید این فیلم فرصتی را در اختیار لورن می‌گذارد که مهارت‌های دیده‌نشده خود در بازیگری را به نمایش بگذارد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1436555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالکریم IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    3 27
    تبریک برای تبلیغ یک جورثومه فساد . الان برای تان کف می زنیم که چنین خبر مسرت بخش و بزرگی که همه چشم انتظارش بودند را پخش کردید
    • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
      9 1
      خدا شفات بده. این حرفها فقط میتونه تراوشات یه ذهن بیمار باشه. امثال تو برای جامعه و حتی خانواده خطرناک هستند. اتفاقا من میخواستم به اون بنده خدا که دو سال پیش موجب آشنایی نسل جدید با ایشون بود تبریک بگم!!
  • CA ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    3 0
    سوفیا لورن پسرش کارگردان آدم حسابی آه خوش به حالش دست راستش زیر سر خودم