پیام نماینده تام الاختیار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در امور رسیدگی به خانوده های معزز شهدا

عیسی خزینه پور نماینده تام الاختیار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در امور رسیدگی به خانوده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران به مناسبت نکوداشت رزمندگان، پیشکسوتان، شیرزنان و غیور مردان هشت سال دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین از اروند : 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر جوانمردان و شیر زنانی که سخاوتمندانه از جان و مال خود در راه خداوند تعالی گذشتند و بدون هیچ چشم داشتی به یاری امام و مقتدای خود در جهت دفاع از اسلام در مقابل کشورهای مستکبر عالم شتافتند، آنهایی که از نوجوانی و جوانی خود ، خدمت به پدر و مادر، همسر و فرزندان خود گذشتند!

سلام و درود پروردگار و فرشتگانش بر شما که بر امور دنیوی در راه جهاد فی سبیل الله از ثروت و دارایی تا کار و املاک و اراضی از  باغات و نخیلات تا زمین های  کشاورزی و از دام و احشام تا محل کسب و تجارت  و از لنج های تجاری و صیادی تا قایق های خود  چشم پوشی نمودید!

سلام بر آنان که با ترک عناوین شغلی به عنوان پیشکسوتان جهاد و شهادت رسیدند

سلام بر آنهایی که پدران و مادران پیر خود را با کوهی از مشکلات در دورهء مهاجرت فی سبیل الله در شرایط سخت رها کردن تا برای نصرت الهی در جبههء حق در رکاب رهبر و مقتدای خود نبرد کنند!

سلام بر شیرزنان فاطمی و زینبی سلام بر زنان  و دختران اسوه صبر و مقاومت که در غیاب مردان خانه، همسران، پدران و برادران خود مسئولیت خانواده را بدوش کشیدن و در پشتیبانی و حمایت از رزمندگان در جبهه و پشت جبهه از هیچ کمکی دریغ نکردن!

زنان و دخترانی که هم پدر بودن و هم مادر!

سلام و درود خداوند بر مردانی که مردانه جنگیدن و همچون نخل های بی سر استوار و محکم در خاک کشور  ایستادن و یک وجب به عقب بر نگشتند!

سلام بر مردانی که اروند نیلگون را بخون سرخ خود رنگین نمودن تا دشمن هیچگاه به آن چشم طمع نورزد!

اروند رودی که امروز همچون رگ حیات انسان در جان و تن کشور جاریست!

سلام بر مردان و زنانی که یادگار امام خمینی(ره) کبیرند و یار امام خامنه ای(مد ظله العالی)

سلام و درود خداوند بر مردان و زنان روزهای سخت که هیچ رخدادی باعث تغییر آنها نشده و نخواهد شد و همچنان بر عهد خود پایبندند!

قطعا صفحات کتاب تاریخ کشور  در فصل مربوط به ۸ سال دفاع مقدس و حماسهء مردان و زنان دلاور جنگ از صفحات زرین و پر افتخار کشور خواهد بود، اطمینان دارم فرزندان شما رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در ۸ سال دفاع مقدس میراث دار این شرف و افتخار بی نظیر خواهند بود.

امید است جوانان انقلابی امروز با مراجعه به پیشکسوتان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و همسران گرانقدر آنان در انتقال خاطرات آن مقطع حساس از برهه های انقلاب اسلامی  و  حماسه دفاع مقدس، تک تک آن لحظات را ثبت و ضبط نموده تا همهء جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان در سال های سخت به نسل های  بعدی را بعنوان گنجینه ایی طلایی منتقل کنند و آنان را از فرآیند  رشد درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی که با خون شهدا و ایثارگری و مجاهدت  رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت آبیاری شده است آگاه سازند!

جا دارد در ابتدا بخودم و بعد به همه مسئولین و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی متولی امور در منطقه آزاد اروند  یادآوری کنم تا ضمن تکریم و احترام به مقام والای شهدا، پیشکسوتان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و حل مشکلات معیشتی و مادی این عزیزان و خانوادهء گرانقدر آنان به توصیهء حضرت امام خمینی (ره) توجه کنند و نگذارند پیشکسوتان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در پیچ و خم مشکلات زندگی باقی بمانند زیرا ما هرچه داریم از شهادت شهدا و خانوادهء معزز آنان، ایثارگری جانبازان، صبر و استقامت آزادگان و رزمندگان جان بر کف داریم

سلام و درود خداوند بر امام خمینی (ره) و شهدای ۸ سال دفاع مقدس و سلام و درود بر امام خامنه ای(مد ظله العالی) ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم

خادم خانوادهء معزز شهدا و ایثارگران نماینده تام الاختیار مدیرعامل منطقه آزاد اروند در امور ایثارگران

عیسی خزینه پور

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1436866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =