دستگیری باند سارقان لوازم ساختمانی در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۲ نفر از سارقان لوازم ساختمانی، با اعتراف به ۲۵ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز :  سرهنگ «محمد معظمی گودرزی» در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم ساختمانی در منطقه جهانشهر شهرستان کرج؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ باهنر قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت یکی از متهمان را که از سارقان سابقه‌دار سطح حوزه بود شناسایی و با افزایش گشت‌های انتظامی در مناطق وقوع سرقت؛ سرانجام در حالی که نامبرده به همراه یکی از همدستانش مشغول سرقت از یک ساختمان نیمه کاره بودند، هر ۲ را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در بازجویی به عمل آمده متهمان به بزه ارتکابی خود مبنی بر ۲۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

سرهنگ گودرزی با بیان این که در این زمینه پرونده تشکیل و با هماهنگی مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارسال شد، تاکید کرد: متهمان با سرقت لوازمی مانند ابزارآلات و آهن‌آلات، آنها را به یکی از مالخران به قیمت ناچیزی به فروش می رساندند که با سرعت عمل ماموران، مالخر نیز شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1436948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =