مشکلات کمربندی جنوب شهرکرد بررسی شد

با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، شهردار شهرکرد و جمعی از مالکان شهرکرد و شهر کیان مشکلات کمربندی جنوبی مرکز استان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه شهرداری تا پایان ماه جاری ملزم است تا پروژه کمربندی ۱۵خرداد را تعیین تکلیف کند، اظهارداشت: تکمیل کمربندی جنوبی سبب ایجاد ارزش افزوده در شهر کیان خواهد شد بنابراین می‌طلبد توافقات لازم جهت ادامه کمربندی انجام شود. 
وی افزود: اجرای ادامه کمربندی جنوبی به منظور توسعه شهری و کاهش ترافیک و تصادفات می‌باشد و تمامی حقوقات‌ مالکان مدنظر قرار می‌گیرد. طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه بیان کرد: تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی، شهرداری باید این پروژه را تکمیل نماید بنابراین می‌طلبد توافقات لازم انجام شود در غیر این‌صورت ناچار به تملک می‌شویم و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. مصطفی حیدری عضو شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: در زمان‌های گذشته اجحافاتی در حق مردم شهر کیان صورت پذیرفته که نارضایتی‌هایی را به وجود آورده است اما امروز ما به دنبال آن هستیم تا علاوه‌بر اجرای پروژه‌ کمربندی بتوانیم در راستای احقاق حقوق مردم تلاش کنیم و شاهد اینگونه اتفاقات نامیمون نباشیم. 
بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه گفت: هدف شهرداری و شورای شهر کیان و مجموعه مدیریت شهری یکی است و همه ما به دنبال احقاق حقوق مالکان در پروژه کمربندی جنوبی هستیم بنابراین تاکنون به دنبال راهکاری بوده‌ایم که بتوانیم با مالکان به توافق برسیم و این پروژه را به اتمام رسانیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1437241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =