پایان مهرماه، آخرین مهلت پرداخت تسهیلات کرونا

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: مهلت پرداخت تسهیلات به مشاغل و کسب و کارها و فعالان حوزه حمل ‌و نقل استان که از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا گروسی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تمدید پرداخت تسهیلات کرونا در قزوین خبر داد و گفت: مهلت پرداخت تسهیلات به مشاغل و کسب و کارها و فعالان حوزه حمل ‌و نقل استان که از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شده است.
گروسی افزود: از ابتدای شروع طرح تاکنون، ۱۳۵میلیارد تومان تسهیلات کرونا به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از این بیماری در قزوین پرداخت شده است.
او بیان کرد: تاکنون ۲۱هزار و ۳۹پرونده با اشتغال ۲۹هزار و ۵۷۶نفر و درخواست ۲۷۰میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های عامل معرفی شده است.
گروسی خاطر نشان کرد: تا امروز بانک‌های سپه، ملی و ملت از نظر پرداخت‌ تسهیلات در جایگاه اول تا سوم قرار دارند و استان قزوین از این نظر رتبه ششم کشور را دارد.
این مقام مسئول با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به ۱۴رسته شغلی مصوب صورت می‌گیرد، گفت: تاکنون بیشترین میزان پرداختی به مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی و رسانه ای و شرکت حمل و نقل عمومی برون‌ شهری و درون شهری صورت گرفته و در سایر بخش‌ها از قبیل کشاورزی نیز پرداخت تسهیلات انجام شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir برای ثبت نام مشاغل آسیب دیده از کرونا فعال است و متقاضیان می‌توانند به این سایت مراجعه کرده و درخواست خود را تکمیل کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1437373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =