برخورد رو در روی 2 خودروی سواری در بزرگراه بابایی 10 مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهروندانی که عصر دیروز در بزرگراه بابایی، خیابان تلو شاهد رخداد این حادثه بودند در تماس با سامانه 125 از آتش‌نشانی درخواست کمک کردند.

به گفته مرتضی صدر فرمانده آتش‌نشانان، یکی ازخودروها در مسیر جنوب به شمال و دیگری از شمال به سمت جنوب در حرکت بود که به شدت با یکدیگر برخورد کرده و همه سرنشینان دو خودرو که 10 نفر بودند زخمی شدند.

وی افزود: یک نفر از افراد آسیب دیده که وضع جسمانی اش چندان رضایت بخش نبود پیش از رسیدن آتش‌نشانان با کمک و همیاری شهروندان به مرکز درمانی منتقل شده بود.

مرتضی صدر گفت: آتش‌نشانان در اجرای عملیات ایمن‌سازی از نشت بنزین خودرو جلوگیری و با قطع جریان برق آن از بروز انفجار و آتش‌سوزی احتمالی پیشگیری کردند.

وی افزود: آتش‌نشانان با بکارگیری تجهیزات ویژه ایمنی و نجات قسمت‌های در هم پیچیده خودرو‌ها را گشوده و دیگر سرنشینان آسیب دیده را با رعایت اصول ایمنی از خودروها بیرون آوردند و آنها را که 2 زن و 7 مرد بودند برای مداوا و اعزام به مرکز درمانی به امدادگران اورژانس سپردند.

181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • negar IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
    0 0
    yek tasadof dar rooze 27 farvardin rokh dad dar otooban chamran zire pole mola sadra lotfan gozareshe tasvirie in hadesaro bezarid khahesh mikonam azatoon