با دیجیت نست به دنیای بهترین ها سفر کنید

اغراق آمیز نیست که بگوییم، دیجیت نست یکی از برترین سایت‌های اینترنتی راهنمای پیش از خرید می‌باشد. چراکه با دیجیت نست ضرورتی وجود ندارد که خودتان به تنهایی، ساعت‌ها برای اطلاع از ویژگی‌های یک محصول وقت بگذارید. حتما قبول دارید که انتخاب لوازم دیجیتال یکی از سخت‌ترین موارد برای خرید است.

خبر خوب اینست که لیست بهترین لوازم دیجیتال سال ۲۰۲۰، در یکی از چندین دسته‌بندی دیجیت نست منتشر شده است. علاوه بر به‌روزرسانی منظم بهترین لوازم دیجیتال، بهترین لوازم خانه و آشپزخانه هم در دیجیت نست معرفی شده‌اند. معرفی محصولات پرکاربرد در دیجیت نست از آن‌جایی اهمیت دارد که شما می‌توانید تمامی ویژگی‌های یک یا چندین محصول را به طور همزمان بررسی کنید. بدون آن‌که نیازی به سایر مراجع اینترنتی داشته باشید. همراه ما باشید تا به توضیح جامع و مفصل محصولات این دو گروه بپردازیم.

بهترین لوازم دیجیتال ۲۰۲۰  در دیجیت نست

موبایل هوشمند، تبلت، دوربین، هدفون و لپ تاپ در مجموعه‌ی بهترین لوازم دیجیتال سایت دیجیت نست قرار دارند. در هر کدام از این زیرشاخه‌ها، تعداد زیادی از محصولات معرفی شده‌اند تا شما بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. معیارهای معرفی دیجیت نست برای وسایل هوشمند، متفاوت است. برای نمونه، این‌گونه نیست که تمامی موبایل‌هایی که رم بالایی دارند، بهترین گزینه برای خرید باشند.

انتخاب بهترین موبایل هوشمند در دیجیت نست

http://file.tesmino.ir/content/35465662/image_feb5bfe9843722d15ffbf4e80a39bd5b95d2899e.png

دیجیت نست تخصص و مهارت کافی در مقایسه‌ی انواع موبایل‌های هوشمند دارد. معرفی بهترین موبایل هوشمند براساس قابلیت‌ها و ویژگی‌های دوربین، یک نمونه از معیارهایی است که دیجیت نست برای معرفی بهترین موبایل‌های هوشمند در نظر داشته است که برهمین اساس در لیست بهترین لوازم دیجیتال سایت دیجیت نست از موبایل هوشمند Huawei Mate ۳۰ Pro به عنوان برترین موبایل برند هوآوی یاد شده است. البته دور از انتظار نیست که این موبایل هوشمند در میان انواع مدل‌های برند هوآوی، برترین باشد. چرا که دوربین جلویی آن ۳۲ مگاپیکسل است. این قابلیت موبایل هوشمند Huawei Mate ۳۰ Pro، حتی در Huawei Mate ۲۰ Pro دیده نمی‌شود.

انتخاب بهترین تبلت در دیجیت نست

http://file.tesmino.ir/content/35465662/image_014d636bafe13856f674e490c2f74d0c3eee3688.png

تنوع بالای دنیای لوازم دیجیتال موجب می‌شود شما زمان زیادی را صرف شناخت قابلیت‌های ویژه‌ی آن‌ها کنید. از طرفی، نمی‌توان نسبت به شناخت بهترین و کارآمدترین محصول، چندان بی‌تفاوت بود. اما جای نگرانی نیست. دیجیت نست در کنار شما است تا بتوانید انتخاب ایده‌آلی را داشته باشید.

تبلت‌ها با صفحه نمایش بیشتر از ۱۰ اینچ، باعث شده تا انتظارات مصرف کنندگان درباره‌ی کیفیت و کارایی آن‌ها، فراتر برود. نحوه‌ی انتخاب و معرفی لیست بهترین تبلت‌ها در دیجیت نست براساس نوع پردازنده، صفحه نمایش و کارایی‌های متفاوت تبلت‌ها می‌باشد. برای مثال، پردازنده‌ی تبلت Apple iPad Pro ۱۰.۵-Inch بالا است و برای انجام کارهای سنگین مانند کار با نرم افزارهای گرافیکی هوشمند، بهترین گزینه می‌باشد. اما در صورتی که شما دانشجو هستید، این گزینه برای شما چندان مناسب نیست. به جای آن، بهتر است تبلت Lenovo Tab‌۲ A۱۰ را خریداری کنید. چون طول عمر باتری آن به نسبت زیادتر است و کیفیت دوربین آن موجب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. تمام این اطلاعات در دیجیت نست در اختیار شما خواهد بود.

بهترین لوازم خانه و آشپزخانه ۲۰۲۰ در دیجیت نست

بهترین لوازم خانه و آشپزخانه در سایت دیجیت نست به دو دسته‌ی کلی تقسیم می‌شود. برترین لوازم شخصی برقی و مناسب‌ترین لوازم خانگی برقی، در زیرشاخه‌ی بهترین لوازم خانه و آشپزخانه دیجیت نست قرار می‌گیرند. بهترین فر کننده مو، بهترین پنکه، مناسب‌ترین چرخ گوشت، برترین بخار شوی و مناسب‌ترین توستر نان در لیست جامع بهترین لوازم خانه و آشپزخانه قرار دارند. در واقع همه‌ی لوازم خانه و آشپزخانه در این سایت مورد بررسی قرار داده شده‌اند.

بهترین لوازم خانه و آشپزخانه از نظر هر فردی، یکسان نیست. به همین خاطر، دیجیت نست به بررسی تمامی اجزا و قابلیت‌های لوازم خانه و آشپزخانه متعدد پرداخته است. در ادامه تنها به معرفی دو نمونه از بهترین لوازم خانه و آشپزخانه می‌پردازیم. در صورتی که می‌خواهید لیست بهترین وسایل خانه را در دست داشته باشید، به سایت دیجیت نست مراجعه کنید.

مناسب‌ترین قهوه ساز در دیجیت نست

نوشیدن روزانه‌ی قهوه، یک عادت جدانشدنی نیست. به خاطر محبوبیتی که قهوه ساز در میان افراد دارد، دیجیت نست تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین‌ها را به شما معرفی کند. نحوه‌ی انتخاب بهترین قهوه سازها در دیجیت نست براساس دوام دستگاه و گنجایش قهوه در آن است. برای نمونه، قهوه ساز فیلیپس مدل HD۷۴۴۷، برای مصرف روزانه قهوه، بهترین گزینه است. چون‌که دوام و ماندگاری طولانی مدتی دارد. در صورتی که می‌خواهید برای مراکز اداری  قهوه ساز خریداری کنید، این مدل از قهوه ساز فیلیپس مناسب نیست. گنجایش قهوه ساز اپکس مدل ACM-۴۲۰ در مقایسه با گنجایش قهوه ساز فیلیپس، بیشتر است. به همین خاطر، بهترین انتخاب شما برای مراکز متعدد است.

بهترین سرخ کن سال در دیجیت نست

 انتخاب و معرفی بهترین سرخ کن در دیجیت نست براساس کارایی آن می‌باشد. بعضی از آن‌ها برای سرخ کردن همزمان چندین ماده غذایی مناسب هستند. بعضی دیگر نیز این قابلیت را دارند که بخش‌هایی از دستگاه از هم تفکیک شوند. با لیست بهترین سرخ کن‌هایی که در دیجیت نست معرفی شده، می‌توانید بهترین تجربه‌ها را داشته باشید!

برای مثال، سرخ کردن سیب زمینی با سرخ کن فیلیپس سری Viva Collection مدل HD۹۲۲۰ برای سلامتی شما و خانواده‌تان از همه لحاظ بهتر است. چون با این مدل از دستگاه فیلیپس می‌توانید سیب زمینی سالم کم‌چربی را تهیه کنید. در صورتی که تصمیم دارید یک سرخ کن خریداری کنید که به طور همزمان بتوانید چندین ماده غذایی را سرخ کنید، سرخ کن Cuisinart مدل CDF-۲۰۰ را انتخاب کنید. چون سایز و اندازه‌ی آن بزرگ است و فضای زیادی را دارد.

ویژگی‌های برتر سایت دیجیت نست که باعث شده است، محبوبیت زیادی داشته باشد!

افزایش آگاهی جهت خرید بهترین لوازم خانه و آشپزخانه و بهترین لوازم دیجیتال، که از سخت‌ترین موارد انتخاب محصول هستند، تنها بخشی از معیار برتری دیجیت نست می‌باشد. در ادامه به معیارهای برتر دیجیت نست پرداخته‌ایم.

  1. وضوح عکس و فیلم بهترین کالاها در دیجیت نست در درجه‌ی بالا قرار دارد.
  2. طرز استفاده و کارایی بهترین لوازم‌ها در دیجیت نست به شما آموزش داده شده است.
  3. با ایجاد حساب کاربری در دیجیت نست می‌توانید از محبوب‌ترین و برترین کالاهای سال، باخبر شوید.
  4. امکان خرید آنلاین بهترین لوازم خانه و آشپزخانه و بهترین لوازم دیجیتال در دیجیت نست فراهم است.
  5. شما می‌توانید نظرات افراد مصرف کننده را در رابطه با بهترین کالاها بدانید. چون امکان ثبت نظر برای عموم افراد در دیجیت نست فراهم است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438134