کاربرد پارتیشن اداری پس از دوران کرونا

تقریبا حدود 7 ماه است که از شیوع ویروس خطرناک کرونا می گذرد و حساسیت حفاظت از جان افراد هر لحظه افزایش پیدا می کند. بهترین راه مقابله با این ویروس رعایت تمام نکات و پروتکل های می باشد. ویروس کرونا در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد از تهدید بیشتری برخوردار می باشد. این روزها هم که بسیاری از کسب وکارها به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه می دهند.

بسیاری از افراد هم هستند که محیط خانه برای آنها کسل کننده شده و می خواهند به محل کار خود بازگردند تا به ادامه فعالیت کاری خود بپردازند. کارشناسان ما در شرکت آفن با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با بهترین موارد که شما را در برابر ویروس کرونا محفوظ نگاه خواهد داشت آشنا کرده تا بتوانید با خیالی آسوده به فعالیت خود در شرکت ادامه دهید.

شستشو و ضدعفونی کردن انواع مبلمان اداری

رعایت تمام نکات بهداشتی یکی از مواردی است که می توانید خودتان را در برابر ویروس کرونا حفظ کنید. برای اینکه بتوانید به راحتی و با کمترین نگرانی به فعالیت خود در فضای اداری ادامه دهید، تمیز کردن و ضدعفونی کردن هر یک از انواع مبلمان اداری موجود در شرکت راهکاری بسیار مناسب می باشد.

همانطور که می دانید در هر فضای اداری ممکن است از انواع مبلمان اداری همچون میز مدیریتی، میز منشی و یا کانتر، میز کارمندی که با نام دیگر میز کارشناسی شناخته شده است، میز کنفرانس و در برخی از شرکت ها از میز کار گروهی (چندنفره) استفاده شود.

فراموش نکنید به طور مرتب سطوحی که با آن سروکار دارید را ضدعفونی کنید. همچنین شستن دستها و همینطور ضدعفونی کردن آن نیز نباید هرگز فراموش شود. برای بسیاری از افراد ممکن است این سوال به وجود آید که آیا چیدمان مبلمان اداری در پیشگیری از بیماری کرونا موثر است؟

پاسخ به این سوال بله است، بهتر است برای دوره کرونا فکری برای چیدمان مبلمان اداری محیط اداری خود داشته باشید. اگر به دلیل کمبود جا امکان تغییر دادن هر یک از میزهای اداری و دیگر تجهیزات اداری را ندارید، بهتر است هر یک از راهکارهای زیر را انجام دهید:

· استفاده از ست اداری مخصوص برای هر فرد

· شیفتی کردن کارمندان

با انجام هر یک از کارهای بالا می توانید میزان ابتلا هر فرد به ویروس کرونا را به حداقل برسانید.

شرکت مبلمان اداری آذران فضا نما (آفن) تولید کننده انواع مبلمان اداری با بهترین قیمت و کیفیت است که مبلمان اداری مورد نیاز شما را طراحی و تولید می کند. از ملزومات هر فضای اداری مبلمان اداری به شمار می آید که باید انتخاب و تهیه شود. از این رو مبلمان اداری از مهم ترین بخش های یک محیط اداری به شمار می آید. مبلمان اداری آفن در انواع مختلفی تولید می شود که با توجه به کاربرد مورد نیاز، مبلمان اداری مخصوص هر فضا انتخاب می گردد.

پارتیشن اداری، یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از ویروس کرونا

درست است که ویروس کرونا بسیار خطرناک است اما یک شبه هم نمی توان دکوراسیون و چیدمان فضای اداری را تغییر داد. در اینصورت بهترین راهکار خرید پارتیشن یا دیوار موقت می باشد. استفاده از پارتیشن ها در محیط های اداری فضاهای جدیدی را به وجود آورده و از طریق می توان میزان ارتباط کارمندان با یگدیگر را کمتر کرد.

همانطور که می دانید پارتیشن های اداری برای جداسازی موقت در فضاهای اداری هستند. اجرای پارتیشن به عنوان یکی از مهم ترین بخش های خرید مبلمان اداری به زیبایی فضای داخلی ساختمان کمک زیادی می‌کنند. انواع پارتیشن اداری به صورت پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره با متریال مختلفی چون پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف (MDF) تولید می شوند. به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن قیمت پارتیشن اداری متفاوت و متنوع است ولی نصب پارتیشن به خصوص پارتیشن اداری شیشه ای می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد.

استفاده از پارتیشن اداری جهت پیشگیری از ویروس کرونا

سخن پایانی

آفن بعنوان برند مبلمان اداری گروه صنعتی آذران فضانما، یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه مبلمـان اداری و طراحی داخـلی است که با بهره مندی از تیم هـای متخصص و خلاق، ایده هایی متمایز با آنچه تا کنون تجربه کرده اید و دستاوردهایی متنوع در حوزه مبلمان اداری و طراحی فضاهای داخلی مطابق با خواسته شما ارائه می نماید.

با توجه به توضیحات بالا شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت مبلمان اداری (آفن (www.afn-furniture.com)) نسبت به خرید پارتیشن اداری مورد نظر خود در انواع پارتیشن اداری مدرن و لوکس و همچنین انواع مبلمان اداری که مد نظر دارید اقدام کنید. همچنین می توانید با شماره تلفن 8399 -021 تماس گرفته تا مشاوران شما در شرکت آفن راهنمایی های لازم را در خصوص خرید مبلمان اداری مورد نیاز شما به عمل بیاورند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438137