واکنش بیرانوند به مصدومیت سه هفته‌ای خود

خبرورزشی نوشت: علیرضا بیرانوند گلر ایرانی آنتورپ دچار مصدومیت شده و سه هفته از تمرینات دور خواهد بود.

یکی از بزرگترین آرزوهای علیرضا بیرانوند حضور در فوتبال اروپا بود. اتفاقی که بالاخره به حقیقت پیوست و علی بیرو با انتقالی خوب از پرسپولیس به آنتورپ بلژیک پیوست. رفتن علیرضا به بلژیک هم با توجه به شیوع ویروس کرونا به تأخیر افتاد و حواشی زیادی هم ایجاد کرد. بعد از رفتن بیرانوند به بلژیک طبق قوانین آن کشور علیرضا دو هفته قرنطینه بود و حق حضور در تمرینات را نداشت. از همین‌رو ژانو بوته، گلر فرانسوی آنتورپ که برخلاف بیرو در تمرینات هم حضور فعالی داشت به ترکیب اصلی تیم رسید و علیرضا با وجود آمادگی کامل نیمکت‌نشین شد.

آنتورپی‌ها که بیرانوند را به‌عنوان گلر اصلی خریده بودند و حتی شماره یک را هم به علیرضا دادند هنوز نتوانستند از حضور گلر شماره یک تیم ملی استفاده کنند و بیرو در همه دیدارهای این فصل تیمش نیمکت‌نشین بود. با این حال علیرضا با انگیزه فراوان در تمرینات آنتورپ شرکت می‌کرد تا جایگاه فیکس در تیمش داشته باشد و به ترکیب اصلی آنتورپ برسد، اما یک مصدومیت بدموقع همه چیز را عوض کرد. علیرضا در تمرین چند روز قبل تیمش دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد. بیرانوند سه‌شنبه از محل آسیب‌دیدگی MRI گرفت و مشخص شد تا چند هفته نمی‌تواند در تمرینات شرکت و آنتورپ را همراهی کند. با توجه شرایط پیش آمده به احتمال فراوان علیرضا اولین اردوی تیم ملی با اسکوچیچ را از دست خواهد داد و باید به درمان مصدومیتش بپردازد. بعد از این اتفاق با بیرانوند تماس گرفتیم.

علیرضا با وجود اینکه خیلی علاقه‌ای به صحبت کردن نداشت گفت: «متأسفانه در تمرینات دچار آسیب‌دیدگی شدم و بعد از گرفتن MRI معلوم شد دو، سه هفته نمی‌توانم تمرین کنم و باید به کارهای درمانی بپردازم. ممنون از همه کسانی که پیگیر مصدومیتم بودند ولی مشکل خاصی نیست. خیلی زود و با قدرت برمی‌گردم و در خدمت آنتورپ و تیم ملی خواهم بود.»

بیشتر بخوانید: لژیونر فوتبال ایران علیه ویلموتس؛ هیچکس او را دوست ندارد

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    1 1
    آه پرسپولیس پشت سرشه هنوز
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    عجله کار شیطان است