کشف مواد مخدر ازنوع تریاک دراستان چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی یک باند چهارنفره تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: ‭‭‭‭‭‭‭‭۱۵۴‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از سه دستگاه خودرو ضبط شد و در حال حاضر این خودروها توقیف شده است.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری : سردار منوچهر امان‌اللهی ۱۰ مهرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال‌وبختیاری، با بیان اینکه  یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی شناسایی و برخورد با قاچاقچیان عمده مواد  مخدر، پاکسازی نقاط آلوده و برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان‌های بروجن و لردگان اقدامات مناسبی انجام داده و تعدادی از خرده‌فروشان را دستگیر کردند.
وی از شناسایی یک باند چهارنفره تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: ‭‭‭‭‭‭‭‭۱۵۴‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از سه دستگاه خودرو ضبط شد و در حال حاضر این خودروها توقیف شده است و شناسایی هم‌دستان این افراد در دستور کار قرار دارد.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیاری از کشفیات مواد مخدر، حاصل همکاری نیروهای مردمی است، گفت: قاچاقچیان مواد مخدر بدانند که در این حوزه تشدید اقدامات صورت خواهد گرفت و برخورد جدی و قاطعی با هماهنگی  دستگاه‌های قضایی به‌عمل خواهد آمد.
 امان‌اللهی ادامه داد: از ابتدای سال جاری، همکاران فعال در پلیس مبارزه با مواد خدر در شهرستان‌ها تلاش خوبی داشته‌اند و قریب به دو تن کشفیات مواد مخدر داشتیم که نسبت به مدت  مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال، قریب به ‭‭‭‭‭‭۱۸۰‬‬‬‬‬۰‬ نفر از خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شده و ۱۹ باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده است، خاطرنشان کرد:  نسبت به شرایط و موقعیت استان یک تلاش مجاهدانه صورت گرفته است و گفتنی است که بیشترین موارد کشف‌شده مواد مخدر تاکنون از نوع صنعتی بوده است.
شناسایی کلاهبرداران مالی 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: از دو ماه گذشته تعداد چهار نفر با سوءاستفاده از اعتماد مردم و دادن وعده‌وعیدهای غیر عرفی اقدام به کلاهبرداری کرده که متاسفانه ‭‭‭‭‭۱۸۰‬‬‬‬‬ نفر در این مورد متضرر شده‌اند.
وی از ضرر ‭‭‭۵۵۰‬‬‬ میلیارد ریالی مالباختگان خبر داد و اضافه کرد: این مقدار شامل ‭‭‭۱۵۰۰‬‬‬ سکه، ۱۵ میلیارد ریال وجه نقد و مقدار ۱۵ کیلوگرم طلا بوده که سه نفر دستگیر و سرباند این گروه متواری شد که با رصدهای صورت‌گرفته در یکی از استان‌های جنوبی کشور این فرد شناسایی و با اعزام تیم‌های کارشناسی دستگیر شد.
 امان‌اللهی از تلاش‌های دادستان و دستگاه قضایی تشکر کرد و یادآور شد: مردم فریب این افراد را نخورند و با دقت و حساسیت به پیشگیری از کلاهبرداری‌ها کمک کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =