۶ نفر
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
حمله هواداران استقلال به قلعه‌نویی

هواداران استقلال مخالف بازگشت قلعه نویی به این تیم هستد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از برکناری احمد سعادتمند از مدیریت باشگاه استقلال، حرف و حدیث هایی مبنی بر بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت این تیم شنیده شد. مجیدی که به دلیل اختلاف با سعادتمند از هدایت آبی پوشان استعفا داده بود، دوباره با مدیران استقلال در حال مذاکره است و اگر مشکلی پشی نیاد او دوباره هدایت آبی پوشان را در لیگ بیستم برعهده خواهد گرفت. از طرفی دیگر شنیده می شود در صورتی است که مسئولان باشگاه استقلال تا امشب نتوانند با فرهاد مجیدی به توافق برسند، به احتمال فراوان امیر قلعه نویی که در حال حاضر سرمربی گل گهر سیرجان است، بار دیگر روی نیمکت آبی پوشان مینشیند. قلعه نویی که فصل پیش سرمربی سپاهان بود، از این تیم اخراج شد و هدایت گل گهر را برعهده گرفت. اما گفته می شود که در قرارداد قلعه نویی با گل گهر بندی وجود دارد که اگر او از استقلال پیشنهاد داشته باشد، بتواند قراردادش را فسخ کند و به استقلال برگردد. 

پس از مطرح شدن نام قلعه نویی برای حضور استقلال، هواداران این تیم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و مخالف بازگشت او هستند. هواداران استقلال در گروه ها و کانالهای تلگرامی مصاحبه های قلعه نویی علیه استقلال در چند سال گذشته را بازنشر کردند و معتقد هستند حضور او به عنوان سرمربی یعنی بازگشت به عقب محسوب می شود. 

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    54 35
    دوران قلعه نوعی خیلی وقت پیش منقضی شده واقعا هیات مدیره باید خجالت بکشد.همین نامجو مطلق صد برابر بهتر از قلعه نوعی است
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    56 46
    هوادارا احساسی شدن وگرنه همه می دونن قلعه نویی چند میلیون برابر سرتره از مجیدی
    • US ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      0 3
      واقعا ؟؟!!!! شما واقعا در جریان بارزی های چند سال اخیر هستی که اینو میگی؟؟
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    45 35
    خيلى جالب هست كه خبر انلاين اينقدر سنگ فرهاد مجيدى امتحان پس داده را به سينه ميزند. اين حمايت واقعا شائبه برانگيز هست. چرا نظرات ما منتشر نميشه؟ هر عقل سالمى متوجه هست كه يك مربى بدون هيچ سابقه قابل قبولى مثل مجيدى نبايد مربر بشه ولى خبر انلاين تمام تلاشش رو داره به نفع ايشون ميكنه. البته خبرانلاين قبلا وابستگيهاى رنگيش رو در حجم و كيفيت خبرهايى كه منتشر ميكنه ثابت كرده، ولى الان به نظر مياد خود خبرانلاين جزيى از تيم نابود كننده استقلال شده.
    • کامیار US ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      0 2
      دوست عزیز آیا همین 2 ماه پیش نبود که نبرد تاکتیکی بیت دو مربی را فرهاد برد؟ آیا عیر این هست که حتی با وجود تجربه کمتر مچ یحیی را خوابوند! فرهاد آینده نیمکته و امیر پایان راه. اون شکل بازی و اون ادبیات سالهاست تاریخ مصرفش گذشته. به امید حضور فرهاد!
  • ممد SE ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    3 0
    دوای درد ابی فقط امیر خان
  • هادي شيرازي IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    2 0
    با عرض سلام خدمت خبر آنلاين و خوانندگان اين سايت محترم. من نميدونم منبع خبري شما دقيقا كجاست؟ اينستاگرام و تلگرام؟ هوادار مجازي و فيك و .... مرجع نميشه . از هر نظر آقاي امير قلعه نويي عزيز بر آقاي مجيدي برتري داره. بهترين عناوين و قهرماني هاي استقلال از سال 82 به بعد با سرمربيگري ايشان به دست آمده است. و همچنين به ياد داريم چطور در سال هاي آخر حضورشان در استقلال چگونه با عدم جذب بازيكن دست ايشان را بستند. از هواداران استقلال عزيزمان كه حامي آقاي مجيدي هستند مي خواهم كه به سايت ويكي پديا سر بزنند و اطلاعات مربوط به پر افتخارترين مربي ايران را بخوانند. تشكر فراوان. به اميد موفقيت استقلال ايران.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    3 0
    بابا اینهمه ترس داره برگشت امیر قلعه نوعی که شانتاژ رو شروع کردین !!! خبر آنلاین توام !؟
  • امیرمحمد IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    2 0
    قلعه نویی در حال حاضر بهترین گزینه است فرهاد خیلی بی تجربه است هنوز زوده برا استقلال
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    3 0
    به نظر من هیئت مدیره پرسپولیسی کلا می خواد حاشیه درست کنه تا خودشون استقلال رو تخریب کنند، الان بحث و مجیدی و قلعه نوعی حاشیه هست. اگر هیئت مدیره واقعا می خواد کار کنه باید یک سرمربی انتخاب کنه و دنبال این باشه که تیم متحد باشه به عنوان نمونه چرا باید سعادتمند بعد از دیدار پرسپولیس بخواد بگه من دارم با استراماچونی مذاکره می کنم و... پس معلوم میشه کادر مدیریتی مشکل داره و اینها نمی خوان استقلال پیشرفت کنه
  • سیدجعفر IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    3 0
    این برگشت به عقب از صد تا بار رو به جلو بهتره حداقل اون موقع یه جام میگرفت استقلال با قلعه نویی
  • ع IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    خودتون به‌خودتون احترام نمی گذارید از بقیه چه اتتظاری