پایان بهمن ماه آخرین مهلت فعال‌سازی معادن غیرفعال آوج

فرماندار شهرستان آوج گفت: مهلت فعال‌سازی معادن غیر فعال شهرستان آوج تا پایان بهمن ماه سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی، فرماندار شهرستان آوج در جلسه شورای معادن شهرستان آوج که با حضور طاهرخانی معاون سازمان صمت، نبئی رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و استان و نمایندگانی از وزارت صمت، صندوق بیمه فعالیت‌های معدنی، بانک ها، مدیران ادارات صمت، منابع طبیعی و منابع آب شهرستان و معدن داران و معدن کاران شهرستان آوج برگزار شد، بیان کرد: امروزه معادن از ظرفیت های توسعه در هر جامعه ای محسوب می شوند که باید در خدمت تولید و اشتغال قرار بگیرند.
علیرضایی افزود: بین معدن کاران و جامعه محلی باید ارتباط دوسویه و مبتنی بر تعامل و سیاست برد -برد برقرار باشد تا هم صاحبان معادن احساس امنیت کنند و هم جامعه محلی با بهره مندی از حمایت های این مراکز تولیدی، احساس رضایت و همدلی داشته باشند.
فرماندار شهرستان آوج با تاکید بر ساماندهی معادن شهرستان اظهارکرد: در حال حاضر ۳۵معدن در سطح شهرستان مجوز فعالیت دارند که تنها ۳ معدن فعال هستند.
او افزود: معادن غیرفعال تا پایان بهمن ماه سال جاری مهلت دارند که نسبت به فعال سازی معادن خود اقدام کنند،درغیر این صورت مجوز آنها ابطال و به متقاضیان جدید واگذار می شود.
فرماندار شهرستان آوج گفت: بر اساس ضوابط قانونی، تعداد ۱۵معدن در سطح شهرستان مشمول این تصمیم خواهند شد که در مهلت تعیین شده باید نسبت به فعال سازی معادن خود اقدام کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =