مجیدی برای بازگشت به استقلال ضمانت خواست!

ورزش سه نوشت: فرهاد مجیدی در مذاکراتی که با مدیران استقلال داشته، از آنها بابت حضور مجددش در این تیم تضمین خواسته است.

این روزها با برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال حالا نه جانشین او مشخص شده و نه کسی می داند سرمربی بعدی این تیم کیست. در چنین شرایطی اصلی ترین گزینه مدیران استقلال الکساندر نوری بود که به نظر می رسد با توجه در خواست های مالی این مربی ایرانی- آلمانی حضور او تا حد زیادی منتفی شده است.

از طرف دیگر از بین گزینه های موجود نزدیک ترین فرد به نیمکت استقلال فرهاد مجیدی است. سرمربی پیشین آبی ها که محبوبیت خاصی نزد هواداران این تیم دارند، بعد از اختلاف با احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه از استقلال رفت و حالا که حضور مربی خارجی در لیگ ایران هم ممنوع شده به نظر می رسد با توجه به افراد باقیمانده مجیدی اصلی ترین گزینه برای نیمکت آبی ها باشد.

در این باره اعضای هیات مدیره استقلال با مجیدی درباره سرمربیگری صحبت هایی را نیز انجام داده اند اما مساله مهم ناراحتی فرهاد از اتفاقات گذشته است. مجیدی که همچنان در امارات بسر می برد و فعلا هم برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارد، دلش نمی خواهد بار دیگر هدایت تیم محبوبش را برعهده بگیرد و اتفاقاتی که درباره سعادتمند رخ داد، از سوی مدیران دیگر هم حادث شود.

از این رو او علاقه دارد اگر قرار است به استقلال برگردد شرایطی برایش ایجاد شود که با امکانات مناسب و در آرامش کامل کارش را جلو ببرد. به همین خاطر از مدیران باشگاه خواسته اگر دنبال برگشتنش هستند، یک تضمین مناسب به او بدهند تا اتفاقات قبلی تکرار نشود. مجیدی فصل قبل در شرایطی هدایت استقلال را برعهده گرفت که این تیم در رده پنجم لیگ بود اما در پایان با هدایت او نایب قهرمان شد. از طرفی او توانست با بردهای مهمی که به دست آورد تیم را به فینال حذفی رهسپار کند و شاید اگر اتفاقات حاشیه ای رخ نمی داد، شانس قهرمانی بالایی نیز داشت. فرهاد معتقد است با وجود این دستاوردهای مطلوب با او رفتار خوبی به عنوان یک پیشکسوت صورت نگرفته و به همین خاطر از مدیران باشگاه یک ضمانت اجرایی خوب برای بازگشت به کار درخواست کرده است.

حال اعضای هیات مدیره استقلال باید در وهله اول مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند و از طرف دیگر برای انتخاب سرمربی نیز سریعا اقدام کنند تا زمان از دست نرود. اینطور که شواهد نشان می دهد آنها به زودی برای راضی کردن مجیدی اقدام خواهند کرد و بعید هم هست در این امر ناکام باشند؛ البته این به شرطی است که بتوانند شروط نه چندان سخت فرهاد را هم اجرایی کنند.

بیشتر بخوانید:خداحافظی احساسی کریمی با استقلالی‌ها/عکس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    27 7
    مجیدی باید ضمانت بده قهر نکنه بره.
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
      0 0
      بنده خدا بهش توهین شده اون میگی قهر نکنه
  • GB ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    همینکه با این سن و سال کم و عدم داشتن تجربه کافی در سرمربی گری و با وجود این همه پیش کسوت اجازه داده اند سرمربی باشگاه بزرگ استقلال بشوی و در اقدامی بی نظیر در جهان سرپرست باشگاه را هم تعیین کنی و بخت و اقبال خودت را آزمایش کنی نه تنها باید کلاهت را از فرط خوشحالی و خوش شانسی به هوا پرتاب کنی بلکه باید بدون هیچ منتی خدمتگزار هواداران باشگاه به عنوان ولی نعمتان باشگاه هم باشی.
  • فقط استقلال IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    ببخشیدا ما اقای مجیدی ب عنوان مربی قبول نداریم چون هیچ تجربه ای نداره با احترام هم ب اقای مجیدی میگم خودتون قبول نکیند چرا این خبرا برا استقلاله اخه مجیدی برا استقلال کمه نمیتونه این اقای مجیدی باید اول از پابه شروع کنه ن امده استقلال شروع کرده ابرومون رفته تو این چند سال اخیر بابا ول مجیدی کنید یک بارم که شده مربی باب میل استقلال بیارین اقایی که رای رو صادر کردین لطفا بزارین استرا برگرده چرا نمیخواین استقلال بیاد بالا یا تیم منحل کنید ما این همه استرس نداشته باشیم یا هم ب وضعیت تیم برسین چند سوایی مدیرعامل عوض میکنید
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    اولا كه ايشان با عملكردشون ديگه محبوبيت خاصى بين هواداران ندارند، ثانيا ايشان هستند كه بايد ضمانت بدهند به هواداران كه بچه بازى درنيارن نه اينكه ضمانت هم بخوان. الان طلبكار هم شدن و انتظار دارن كه ما نازشون رو بكشيم تا برگردن!
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    اصلا انتظار قهر كردن از فرهاد مجيدي نمي رفت
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    به نظر من اول هیئت مدیره باید ثابت کنه که استقلالی هست نه دشمن استقلال خدائیش دم مجیدی گرم که با این که بهش توهین شد ولی بازم برگشت
  • محمد IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    خیلی ها میتونند مربی خوبی باشند مثل فرهاد یا تقوی ولی استقلال یه سرمربی میخواد اولا خودش حاشیه درست نکنه مثل فرهاد دوم عرضه داشته باشه تیم و حواشی رو مدیریت کنه لازم باشه پس گردنی بزنه بنظرم بهترین گزینه محمود فکری،قوی و متعصب
  • ناشناس IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    میخواد بیاد دوباره قهر و ناز کنه