بررسی و نقد آثار برگزیده جشنواره‌های کتاب سال 89 در غرفه دیدار بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برنامه‌های تدارک دیده شده در بخش جنبی نمایشگاه کتاب است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در  این دوره از نمایشگاه، آثار برگزیده جشنواره‌های کتاب که در سال 89 برگزار شدند، با حضور اساتید منتقدان و کارشناسان این حوزه مورد بررسی و نقد قرار می‌گیرد.

بنابراین گزارش ادبیات کودک و نوجوان و مشکلات مربوط به این حوزه، از جمله موضوعاتی است که در این غرفه مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت.

بنابرا اعلام مدیر کمیته جنبی نمایشگاه کتاب تهران بیش از 200 نشست در بخش جنبی نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد. در همین راستا  در سرای کارنامه نشر موضوعاتی چون کتابداری، کلیات حوزه نشر، نسخ خطی، اطلاع‌رسانی حوزه کتابداری و کتابخانه‌ها نقد و بررسی می‌شوند.

همچنین موضوع نقد و اخلاق نقد، در نشست‌های نمایشگاه بیست و چهارم مورد توجه قرار می‌گیرند و بررسی خواهند شد. از دیگر موضوعاتی که در سرای عمومی بخش جنبی مورد بررسی قرار خواهد گرفت می‌توان به  مباحث و چهره‌های فرهنگی، رونمایی از برخی آثار و برخی مسائل مربوط به حوزه نشر همچون کتابخوانی و اقتصاد نشر  اشاره کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی‌کتاب تهران 13 اردبیهشت ماه سال جاری با حضور دکتر محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری  و جمعی از مسئولان کشوری و لشگری و اهالی  قلم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره ) افتتاح خواهد شد.

52144

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =