مردم و مسئولان در مواجهه با جنگ اقتصادی عالمانه برخورد کنند

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دنیا جنگ اقتصادی علیه ایران به راه انداخته است، گفت: این شرایط بسیار سخت است و مردم و مسئولان باید در مواجهه با این جنگ، عالمانه برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه یزد با اشاره جنگ اقتصادی که دنیا علیه ایران آغاز کرده است، اظهار داشت: دشمنان با آغاز جنگ اقتصادی در صدد هستند که مردم را ناراضی کرده و بین مردم و حکومت فاصله بیاندازد و نظم بازار و امنیت کشور را دچار اختلال کند.
وی عنوان کرد: این شرایط اقتصادی هدفمند و برنامه ریزی شده است و لازم است مردم دشمن شناس باشند و مغلوب توطئه‌های دشمن نشوند و باور داشته باشند که دشمن در حال جنگ با ماست و در صدد از بین بردن ایران اسلامی است زیرا از اساس با اسلام و ایران مستقل مشکل دارد.
ناصری تاکید کرد: همه مردم باور کنند که دشمنان ما نمی‌خواهند اسلام و ایران را قوی و پابرجا ببینند بلکه آنها ایران فرتوت، فرسوده و افتاده می‌خواهند بنابراین کار جهادی را آغاز کنید و تدبیر و کار عالمانه در مقابله با دشمن داشته باشید.
امام جمعه یزد خطاب به جوانان و دانشگاهیان تصریح کرد: به میدان بیایید و دانش بنیان‌ها را تقویت کنید و ضمن اینکه به تکلیف خود عمل می‌کنید، توکل به خدا را در رأس امور خود قرار دهید.
ناصری ادامه داد: رهبر ما مدبر و مقتدر است و همانند امام راحل راهکار به مردم ارائه می‌دهد بنابراین اگر مردم گوش به فرمان رهبری باشید و به خدا توکل کنید، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
امام جمعه یزد با اشاره به گرانی‌هایی که اکنون امان مردم را بریده است، تاکید کرد: این گران فروشی‌ها و ظلم به مردم برکت را از بین می‌برد و اگر افراد پول خود را در مسیر کمک به بندگان خدا هزینه نکنند در مسیری هزینه می‌کنند که خیر و برکت نخواهد داشت.
ناصری از مسئولان، سرمایه داران، کارخانه داران و افراد ثروتمند جامعه خواست که اول به فکر یاری بندگان خدا باشید و سرمایه آخرت برای خود درست کنید و دین خدا را نصرت کنید تا مردم از این بحران‌های اقتصادی رهایی پیدا کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =