۳ نفر
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
مشکل از خودمان است؛نفوذ نداریم

کنفدراسیون فوتبال آسیا چند ساعت مانده به بازی پرسپولیس و النصر،عیسی آل کثیر را محروم کرد.

در فوتبال آسیا نه قدرت داریم نه نفوذ.محرومیت عیسی آل کثیر که چیزی نیست،انتظار داشتم بدون برگزاری بازی با النصر نتیجه را سه بر صفر به نفع تیم عربستانی بزنند!حتی اگر این کار را هم می کردند توانایی اش را نداشتیم که بتوانیم رای را برگردانیم.فقط یک اعتراض خشک و خالی می کردیم و حمله هواداران به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و تمام.

خودمان هم می دانیم که در آسیا نفوذ نداریم و لابی عربستانی ها آنقدر قوی هست که هر بلایی دلشان بخواهد سر فوتبال ایران می آورند.نمونه اش حق میزبانی در آسیا.یک روز از خواب بیدار شدند و گفتند ما دیگر با تیم های ایرانی در خاک این کشور بازی نمی کنیم؛دقیقا این اتفاق افتاد و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم کاری نکرد.ما هم خیلی راحت یک اعتراض ساده کردیم و به بازی در زمین بی طرف تن دادیم.از این دست اتفاق ها کم برای فوتبال ایران نیفتاده است.سه سال قبل و شب بازی با الهلال و محرومیت با آن "خیریت"معروف.بخشش مهدی بن عطیه قبل از بازی با پرسپولیس و این آخری هم که دیگر شاهکار است.حالا هر چقدر هم که لایحه بنویسند و از خوشحالی آل کثیر دفاع کنند اتفاقی نخواهد افتاد.این بار هم یک اعتراض ساده کرده ایم و دوباره حمله هواداران به صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛یک سناریوی تکراری.دست روی خوب نقطه ای گذاشتند و یکی از بهترین مهره های پرسپولیس را چند ساعت قبل از آغاز بازی محروم کردند.

اشکال از خودمان است،نه نفوذی در آسیا داریم و نه یک آدم با کرسی درست و حسابی در  AFC که در مواقع حساس پشت تیم های ایرانی در بیاید.مدیران مان هم که به این چیزها فکر نمی کنند و شوخی شوخی و خنده خنده از کسانی در آسیا حمایت می کنند که همان ها خنجر را از پشت می زنند.مشکل از خودمان است...

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    26 32
    استدلال آل کثیر که گفته فرم چشای برادرزادش بوده (هرچند درست هم باشه)قابل قبول نیست اینجوری حتی برای سیاه پوستا هم یه بازیکن میتونه همچین بهانه ای بیاره مثلا بگه برادر زادم پوستش تیره بوده منظورم اون بود!
  • بی نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    30 40
    چطور بخشیده شدن نعتمی خوب بود ولی بن عطیه بده. ضمنا خدا جای حق نشسته. این همه ظلم داخل کشور به تیمهای دیگه میکنید . آخرشم هم این جوری میذارن تو کاسه تون . بفرمایید نوش جان کنید.
  • سرورتون IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    32 42
    چرا توهم زدید؟ برای رئیس AFC چه فرقی میکنه که کدوم تیم قهرمان بشه. مگه اون گفته بود که اینطوری شادی گل انجام بدید؟ بیشتر تلاش کنید و حرفتون رو توی زمین بزنید. دنبال بهانه نباشید.
    • majid IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      28 12
      متاسفم برات که واقعیت بی ان واضحی رو نمی بینی جای این کارها بشینید تیمتون رو قوی کنید 4 ساله با این بازی ها ته ماجرا هستید کی می خواید واقعیت هارو بپذیرید
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      15 7
      هنوز بازی انجام نشده!!! شاید بعد بازی روسیاهی موند واسه اونایی که واسه پرسپولیس نسخه تلاش بیشتر توی زمین می پیچیدن.
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      3 6
      مگه قراره خود AFC سود ببره نفوذ عربستان و تیم رو به پرسپولیسه که از این تصمیم سود می بره!
  • مجید IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    27 12
    والا دادگاه صحرایی هم حتی در شرایط جنگی، به این سرعت و صراحت و قاطعیت تشکیل نمی دهند که برای محروم کردن فوتبالیست ایرانی و قبل از مسابقه مهم با تیم دولتی عربستان کرده‌اند