مبلغ جرائم ترافیکی به کرج بازگردانده شود

رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهرداری مبالغ زیادی صرف هوشمندسازی پروژه‌های مرتبط با سیستم حمل و نقل کرده است، گفت: انتظار می‌رود مبالغ جرائم رانندگان متخلف برای عمران و آبادانی به این شهر بازگردانده شود.

به گزارش خبرآنلاین از البرز:  اکبر سلیم‌نژاد روز شنبه در آیین رونمایی از پروژه‌های مرتبط با سیستم‌های حمل و نقل هوشمند (ITS) شهر کرج اظهارداشت: از استاندار البرز و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم برای بازگرداندن جرائم به شهرداری و نیروی انتظامی کرج مطالبه‌گری کنند.

وی با اشاره به اینکه این مبالغ از جیب مردم کرج برای هوشمندسازی طرح‌های ترافیکی هزینه می‌شود، ‌افزود: اخذ مبالغ جریمه می‌تواند در عمران و آبادنی و همچنین افزایش طرح‌های ترافیکی هوشمند تاثیرگذار باشد.

سلیم نژاد یادآور شد: شورای پنجم دیدگاه و برنامه علمی دارد و بر اساس آن رفع نیازهای مختلف شهر را در دستور کار دارد.

وی گفت: شهرداری‌ها درآمد هزینه بوده و اعتبارات نقدی به آنها اختصاص نمی‌یابد بلکه هزینه اجرای طرح‌های عمرانی از محل پرداخت‌های عمومی تامین می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: امروز هشت دستگاه دوربین پلاک خوان،‌ چهار دستگاه دوربین ثبت سرعت و دیگر دستگاه‌های هوشمند برای کنترل ترافیک در کرج بهره‌برداری شد.

سلیم‌نژاد با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر کرج ساعت‌ها برای تصویب طرح‌های شهرداری وقت می‌گذارند، اظهارداشت: همان گونه که به طور مثال برای فضای سبز شهری اعتباراتی اختصاص می‌یابد برای هوشمندسازی نیز به همین صورت خواهد بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =