۴۴ باند توزیع مواد مخدر در استان مازندران متلاشی شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از شناسایی و متلاشی شدن ۴۴ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در مازندران در شش ماه اول سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از ساری : احمد مظفری اظهار داشت: در این مدت با اجرای ۱۳۹۱ طرح و عملیات بیش از سه تن انواع مواد مخدر و روان گردان در استان کشف شد که نسبت به شش ماهه اول سال ۹۸ به مقدار ۳۴ درصد رشد کشفیات داشتیم.

وی افزود: در شش ماهه اول سال ۹۹ تعداد پنج هزار و ۴۵۶ مرد و ۱۸۸ زن در ارتباط با جرائم مواد مخدر در استان دستگیر شده که از این تعداد سه هزار و ۲۶۸ نفر از خرده فروشان مواد مخدر و دو هزار و ۱۱۷ نفر از افراد معتاد بودند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به اجرای ۴۰۲ طرح و عملیات در مناطق آلوده و آسیب‌زای استان، تصریح کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، ۱۸ طرح در استان اجرا شده و به منظور کنترل محورهای مواصلاتی نیز ۴۳۶ طرح عملیاتی شده است.

مظفری، بیشترین کشفیات استان را تریاک با بیش از هزار و ۸۰۰ کیلوگرم اعلام کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در راستای مبارزه فراگیر و قاطع با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر حضوری فعال و مستمر داشته و با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر و روانگردانها به شدت برخورد خواهند کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =