جاسم بن حمد استادیومی برای فینالیست شدن پرسپولیسی‌ها

دنیای ورزش تورنتو نوشت: در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر ردپای بازیکنی از روستای قراخیل دیده می‌شود.

بعد از دو سال بار دیگر پرسپولیس موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. جایی که در فصل 2018 و علیرغم تمام مشکلات، کمبود بازیکنان و محرومیت نقل و انتقالات این پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ بود که موفق به صعود تاریخی به فینال شد.

اینبار هم سرخ‌ها و البته با هدایت یحیی گل محمدی بعد از دو فصل بار دیگر توانستند صعود به فینال را بچشند. نکته جالب توجه گلزنی دو مهاجم قراخیلی پرسپولیس و دستیابی به سهمیه حضور در فینال بود.

در سال 2018 که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که البته به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه عملکردش را تحت نظاره نشسته بود، با گل دقایق پایانی علی علیپور در استادیوم جاسم بن حمد موفق به شکست حریف شدند و در بازی برگشت نیز با تساوی یک یک راهی فینال شدند.
در سال 2020 نیز آنها در شرایطی گام به این استادیوم گذاشته بودند که ساعاتی قبل از بازی با خبر محرومیت عیسی آل کثیر به عنوان برترین گلزن خود در شوک فرو رفته بودند. این موضوع باعث شد تا یحیی گل محمدی اینبار به مهدی عبدی اعتماد کند. مهاجم جوان و قراخیلی سرخپوشان که اینبار جور علی علیپور که پیش از این مسابقات از تیم جدا شده بود را کشید و توانست تیمش را به گل تساوی برساند و در نهایت سرخ‌ها با پیروزی در ضربات پنالتی راهی مرحله بعدی شوند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =