آغاز فاز تجهیز پارک اقتصاد دیجیتال استان سمنان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اعلام استقرار قریب‌الوقوع پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان، از آغاز تجهیز ساختمان این پارک توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جلسه هماهنگی و بررسی روند اجرایی استقرار پارک اقتصاد دیجیتال در استان اعلام کرد: تجهیز این ساختمان توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شده است .
حسن پور در ابن جلسه که با حضور محمد جعفر صدیق مشاور وزیر ارتباطات و رییس  پارک فناوری اطلاعات کشور و همچنین فاطمه منصوری معاون توسعه منابع انسانی استانداری برگزار شد، با اشاره به تفاهم نامه سه‌جانبه فی‌مابین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و استانداری  اظهار کرد: با آغاز  بهره برداری از پارک و استقرار شرکت‌ها و فعالین و علاقمندان جهش مناسبی در جهت حمایت، بهبود اکوسیستم کسب و کار حوزه فناوری اطلاعات ایجاد می شود.
 وی تاکید کرد پس از تجهیز و آماده‌سازی ساختمان توسط وزارت متبوع، جذب واحدهای فناور و شرکت‌ها و فعالین با انتشار فراخوانانجام می شود.
حسن پور همچنین با بیان اینکه اجرای برنامه‌های حمایتی مختلف وزارت درقالب گرنت‌های جوانه و رشدصورت می پذیرد به این نکته اشاره کرد که در مراحل بعد طرح‌های شرکت‌های توسعه‌ای فاوا و سایر طرح‌ها و گرنت‌های حمایتی، پارک به مرحله بهره‌برداری می رسد. حسن پور خاطر نشان کرد هدف نهایی و کارکرد اصلی مورد انتظار در این مرحله محقق می شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد، استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل این مرکز گام موثری در جهت توسعه و گسترش اقتصاد دیجیتال و کمک به رونق اقتصادی در استان شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =