پیگیری شکایت کاربرانِ «کوییز آو کینگز» توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شکایت تعدادی از کاربران «کوییز آو کینگز» را به دنبال مسدود شدن حساب کاربری‌شان در پی ادعای مجموعه کوییز مبنی بر تقلب آنها در بازی پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی مسدود شدن حساب کاربری ۵۳۵ کاربرِ بازی پرطرفدار «کوییز آو کینگز» به‌خاطر استفاده از بات‌های تلگرامی (روبات) در بازی و شکایت‌های مکرر آنها به معاونت نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای پیگیری این موضوع، با دستور مدیرعامل بنیاد، این مشکل با حضور مدیرمجموعه «کوییز آو کینگز» و تعدادی از کاربران معترض بررسی می‌شود.

به همین منظور، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راستای وظایف خود مبنی بر تأمین حقوق مادی و معنوی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بازی‌های رایانه‌ای، تصمیم به برگزاری نشستی مشترک با حضور مدیرمجموعه «کوییز آو کینگز» و تعدادی از کاربران معترض به منظور رسیدگی به این شکایات گرفته است.

قرار است در این نشست که روز دوشنبه ۱۴ مهر در محل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود و معاون نظارت نیز در آن حضور دارد، ابعاد مختلف این موضوع با حضور نمایندگانی از کاربران معترض بازی کوییز آو کینگز و امیرحسین ناطقی، مدیر مجموعه کوییز آو کینگز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

۵۷۵۷

کد خبر 1439583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اصغر غنی ابادی IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 1
    با عرض سلام، واسه اکانت بازی ی من مشکلی بوجود اومد مجبور شدم حذف و نصب کنم، متاسفانه رمز ورودمو فراموش کردم، و هر چه به پشتیبانی پیام میدم و التماس میکنم و قسم میدم که یه رمز ورود به من بدن که بتونم وارد بازی بشم متاسفانه کسی پاسخگو نیست، خواهش میکنم مشکل بنده رو رسیدگی و برطرف کنید، ممنون