مدیرکل بازرسی استانداری همدان: سامانه سامد پل ارتباطی مردم با مدیران دولت در استانها است

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری همدان گفت: در سامانه سامد به دنبال برقراری ارتباط موثر و مفید مردم با مدیران دولت در استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ احسان شهابی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به اینکه مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به عنوان مهمترین عامل ارتباط مردم و مسئولین به دنبال افزایش ارتباط دوسویه مردم با دولت است، افزود: هدف از ایجاد سامانه سامد جمع آوری ایده ها، نظرات، طرح ها، شکایات و دیگر مسائل و مشکلات مردم است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان خاطرنشان کرد: با برقراری ارتباط موثر، مفید و دو سویه سطح دسترسی مردم به مدیران و مسولین، افزایش یافته و مشارکت آنها در برنامه ریزی و نظارت، فراهم شده است.

وی با تاکید براینکه سامانه ارتباط تلفنی ۱۱۱ همه روزه فعال بوده و در ساعات اداری کارشناسان این مرکز پاسخگوی مسائل و مشکلات مردمی هستند، گفت: در این مسیر استاندار محترم، معاونین استاندار، فرمانداران و سایر مدیران دستگاه های اجرایی در برنامه های از پیش اعلام شده در این مرکز حضور یافته و مستقیما با مردم گفتگو می کنند.

شهابی با بیان اینکه از ابتدای امسال مهندس شاهرخی استاندار محترم همدان ۳ بار در این مرکز حضور یافته و پاسخگوی سوالات مردمی بوده است، اظهار داشت: در ۶ ماه گذشته ۷ بار معاونین استاندار و ۲۰ برنامه نیز با حضور فرماندار شهرهای مختلف برگزار شده است.

مدیرکل بازرسی استانداری همدان با اعلام اینکه در ۱۰۱ برنامه نیز مدیران کل استانداری و دستگاههای مختلف اجرایی پاسخگوی سوالات مردمی بودند، اضافه کرد: ماهیانه بالغ بر ۵۰۰ تماس و مجموعا بیش از ۳۰۰۰ تماس از طرف مردم استان با این مرکز برقرار شده است. 

وی مهمترین درخواست های مردمی را پیرامون دریافت وام، اشتغال، مسکن، مساعدت مالی و دیگر مشکلات دانست و گفت: بیشترین درخواست های مردم از اداره کل اقتصاد و دارائی، بنیاد شهید، راه و شهرسازی، تعاون و کمیته امداد بوده است.

۴۶

کد خبر 1439668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =