به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ احسان شهابی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به اینکه مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به عنوان مهمترین عامل ارتباط مردم و مسئولین به دنبال افزایش ارتباط دوسویه مردم با دولت است، افزود: هدف از ایجاد سامانه سامد جمع آوری ایده ها، نظرات، طرح ها، شکایات و دیگر مسائل و مشکلات مردم است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان خاطرنشان کرد: با برقراری ارتباط موثر، مفید و دو سویه سطح دسترسی مردم به مدیران و مسولین، افزایش یافته و مشارکت آنها در برنامه ریزی و نظارت، فراهم شده است.
وی با تاکید براینکه سامانه ارتباط تلفنی ۱۱۱ همه روزه فعال بوده و در ساعات اداری کارشناسان این مرکز پاسخگوی مسائل و مشکلات مردمی هستند، گفت: در این مسیر استاندار محترم، معاونین استاندار، فرمانداران و سایر مدیران دستگاه های اجرایی در برنامه های از پیش اعلام شده در این مرکز حضور یافته و مستقیما با مردم گفتگو می کنند.
شهابی با بیان اینکه از ابتدای امسال مهندس شاهرخی استاندار محترم همدان ۳ بار در این مرکز حضور یافته و پاسخگوی سوالات مردمی بوده است، اظهار داشت: در ۶ ماه گذشته ۷ بار معاونین استاندار و ۲۰ برنامه نیز با حضور فرماندار شهرهای مختلف برگزار شده است.
مدیرکل بازرسی استانداری همدان با اعلام اینکه در ۱۰۱ برنامه نیز مدیران کل استانداری و دستگاههای مختلف اجرایی پاسخگوی سوالات مردمی بودند، اضافه کرد: ماهیانه بالغ بر ۵۰۰ تماس و مجموعا بیش از ۳۰۰۰ تماس از طرف مردم استان با این مرکز برقرار شده است.
وی مهمترین درخواست های مردمی را پیرامون دریافت وام، اشتغال، مسکن، مساعدت مالی و دیگر مشکلات دانست و گفت: بیشترین درخواست های مردم از اداره کل اقتصاد و دارائی، بنیاد شهید، راه و شهرسازی، تعاون و کمیته امداد بوده است.
۴۶
نظر شما