شرکت توزیع برق استان سمنان در خط مقدم رفع بحران های ناشی از حوادث غیر مترقبه است

اجرای طرح های جهـادی برای اصلاح و بهینـه سازی حجـم گستـرده ای از شبکـه و تاسیسـات تـوزیع برق مستهلک و عارضه دار، اقدامی ارزشمند و دارای اجر معنوی و اخروی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر از طریق ارتباط تصویری و به صورت مجازی با رزمایش خدمت متعالی برای تقویت و اصلاح شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتـی سمنـان با بیان مطلـب فـوق گفت: این قبیـل طـرح های جهـادی، اقـدامی موثـر برای بهبود بهـره وری، کاهـش خـاموشـی ها، افزایش رضـایت مشتـرکان و ارتقای بهـره اقتصـادی می شود.

مسعودصادقی با بیان این که رزمایش هایی که اجرایی می شوند، سیاسـت بسیـار مناسبی است که پیـش رو قـرار گرفته افزود: این طرح ها، با تکیـه بر تـوان داخلـی و امکانـات موجـود صـورت می گیـرد و با انسجام بخشـی که به انجـام می پذیرد، می توان برخی از مشکلات و معایب شبکـه را با کیفیـت بالا، مرتفع نمـوده و عملا این حجم عملیات در حالت عادی امکان پذیر نیست.

وی از شـرکت تـوزیع بـرق استـان سمنـان به دلیل سابقـه بسیـار درخشـان در زمینه پشتیبانی از بحـران های ناشـی از ناهنجاری های جوی در کشور تقدیر نمـود و تصـریح کرد: این شـرکت از نخستیـن شـرکت هایی است که در حوادث غیر مترقبه در خط مقدم حمایت از مردم آسیب دیده ناشی از بحران ها قرار دارد و هرجا که ضرورت داشته، بدون منت و با تمام توان، نیروها و امکانات خود را صرف این مهم کرده و اشکالات شبکه و تاسیسات توزیع برق را برطرف نموده است.

وی یادآور شد: در پیک بار تابستان امسال نیز، شرکت توزیع برق سمنان با مدیریت مثال زدنی، برنامه های پیک سائی را به اجرا درآورده و اوج بار تابستان با حداقل مشکلات و با موفقیت طی شد.

صادقی با اظهار این که در بهره برداری، به واسطه این که هنوز یک بحران اتمام نیافته، با مشکل دیگـری مواجه هستیم و یک حوزه خاص محسوب می شودخاطرنشان کرد: دست انـدرکاران این بخش به ویژه سیمبان ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و ارزش بسیـار والایی دارند و توجـه به اصـول و ضـوابط ایمنـی و به ویـژه در رزمایش ها، اهتمـام به رعـایت مـوارد چهارگانه ایمنی یک ضرورت به شمار می رود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =