فعالسازی و پیشرفت ۴۰ درصدی ارائه خدمات مرتعداری از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت جهاد کشاورزی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان از فعالسازی و پیشرفت چهل درصدی ارائه خدمات مرتعداری از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت جهاد کشاورزی در شهرستان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معصومه منظمی گفت: در راستای اجرای ضوابط فنی-اجرایی توسعه دولت الکترونیک و راهبرد فناوری اطلاعات وزارت جهادکشاورزی، سامانه پنجره واحد خدمات مرتع داری فعال شده که این سامانه بصورت الکترونیکی تمام مراحل انواع خدمات را از مرحله ثبت نام و ثبت درخواست تا مرحله صدور در بر میگیرد و این امکان را فراهم می نماید که متقاضی خود پروانه یا مجوز درخواستی را بعد از امضای الکترونیکی، چاپ نماید. 

وی افزود: از طریق این سامانه مرتعداران می توانند درخواست خود شامل تمدید پروانه چرا و پرداخت عوارض تبصره ۲۸ را به طور آنلاین از محل مورد نظر انجام داده و خدمات مورد نظر را دریافت نمایند. که با گذشت سه ماه از آغاز فعال سازی سامانه تاکنون از ۴۵۰ نفر مرتع داران شهرستان، ۱۷۰ مرتعدار در سامانه فوق ثبت نام و از خدمات این پنجره الکترونیک بهره مند گردیده اند.

منظمی ابراز امیدواری کرد اداره منایع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان با فعال سازی این سامانه بتواند گامی در صرفه جویی مصرف انرژی، کاهش تردد و جابجایی های غیرضروری، تسریع و تسهیل در امور و تکریم مرتع داران، کاهش هزینه ها، کاهش زمان انجام برخی از فرآیندها، ایجاد عدالت در بهره مندی تمام مرتع داران از امکانات و خدمات منابع طبیعی و افزایش سطح رضایت عمومی بهره برداران و تولیدکنندگان شهرستان سمنان گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =