بهره‌برداری از دبستان ۱۲ کلاسه شهدای فاطمیون شهر کرمان توسط وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر یک روزه به استان کرمان دبستان ۱۲ کلاسه شهدای فاطمیون در شهر کرمان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : ظهر امروز با حضور محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، مهرالله رخشانی‌مهر رئیس سازمان  نوسازی مدارس کشور، فدائی استاندار کرمان و زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای فاطمیون شهر کرمان به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد واعظی‌نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: در این سفر افتتاح پروژه‌های آموزشی در سطح استان کرمان در دستور کار است و یکی از پروژه‌هایی که امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسید پروژه دبستان ۱۲ کلاسه شهدای فاطمیون شهر کرمان است.

وی بیان کرد: این واحد آموزشی از پروژه‌های مشارکتی دولتی است و  با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان ویژه دانش آموزان اتباع در منطقه توکل‌آباد شهر کرمان ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان افزود: این پروژه با ۱۲  کلاس درس و هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنای آموزشی و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان استان به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افتتاح مدرسه شهدای فاطمیون، شرکت در شورای آموزش و پرورش استان و افتتاح مدرسه شهید امیدی روستای جواران به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور از جمله برنامه‌های سفر یکروزه وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =