عبدی: فقط قهرمانی آسیا ما را راضی می‌کند

مهاجم جوان مازندرانی پرسپولیس گفت: باورتان نمی‌شود، اما یک‌جورهایی به دلم برات شده بود که به النصر گل می‌زنم.

روزنامه خبر ورزشی نوشت: زمانی که عیسی آل‌کثیر با تصمیم شوکه‌کننده کنفدراسیون فوتبال آسیا و در فاصله چند ساعت مانده به بازی با النصر عربستان محروم شد، کمتر کسی فکرش را می‌کرد جانشین مهاجم شماره ۷۲ پرسپولیس خوش بدرخشد و موفق به گلزنی شود اما...

مهدی عبدی پسر بااستعداد روستای قراخیل (حوالی قائمشهر) مازندران با ضربه سری استثنایی دروازه النصر را گشود تا امیدهای تیمش را در دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه دارد. مهاجم جوان و مازندرانی پرسپولیس حالا کوه انگیزه و روحیه شده است. باور نمی‌کنید تازه‌ترین حرف‌های مهدی عبدی را بخوانید.

از گلی که به النصر زدی بگو.
باورتان نمی‌شود، اما یک‌جورهایی به دلم برات شده بود که به النصر گل می‌زنم. با این حس و حال وارد زمین شدم و خدا را شکر موفق به گلزنی شدم. این یک هدیه ناقابل از مهدی عبدی به هواداران بامعرفت پرسپولیس بود که من و همبازیانم را شرمنده محبت‌های خود کردند.

جالب است تا چند ساعت مانده به بازی در ترکیب اصلی نبودی، اما ناگهان فیکس شدی و گل هم زدی. توضیحی می‌دهی؟
اول آنکه واقعاً برای دوست و همبازی خوبم آل‌کثیر ناراحت شدم. دوست داشتم عیسی هم بود و دوتایی گل می‌زدیم.

این حرف را از ته دل زدی؟
بله، شک نکنید! در تیم پرسپولیس من معنا ندارد. من وقتی خودم را جای آل‌کثیر می‌گذارم، می‌فهمم چه کشیده است. خیلی سخت و دردناک است که در فاصله چند ساعت مانده به شروع یک مسابقه حساس به تو بگویند محروم شدی و نمی‌توانی بازی کنی...

۶ ماه محرومیت برای یک شادی گل ساده و بدون منظور؟
واقعاً همه شوکه شدیم. ما در جلسه فنی قبل از بازی بودیم که این خبر به کادر فنی داده شد. مانده بودیم این دیگر چه حکمی است، اما از آنجایی که خدا جای حق نشسته، پرسپولیس برنده این میدان شد. این روز هرگز فراموش نخواهد شد.

ما هم باور نمی‌کردیم. النصر عربستان هم انصافاً تیم قدرتمندی بود که...
بله، النصر تیم قدرتمندی بود، اما حریف عزم و اراده بچه‌های ما نشد. ما قبل از بازی و با توجه به اتفاقات عجیبی که رخ داد تصمیم گرفتیم این مسابقه را به هر شکل ممکن ببریم.

و بردید.
بله، بردیم. رسیدن به این فینال لیگ قهرمانان آسیا واقعاً ارزشمند است، چون با سختی زیاد حاصل شده است. حالا فقط و فقط قهرمانی آسیا ما را راضی می‌کند.

تیم‌های شرق آسیا، اما خیلی پرهزینه و قدرتمند هستند. این موضوع را که می‌دانی؟
این تیم جنگنده، این کادر فنی بادانش و این بازیکنان مبارز و فداکار به هیچ چیز جز قهرمانی در آسیا فکر نمی‌کنند. ما قدم به قدم موانع بسیاری را پشت‌سر گذاشتیم تا به فینال لیگ قهرمانان برسیم. کاری ناممکن را انجام دادیم و حالا نمی‌خواهیم بدون جام این مسابقات را ترک کنیم.

فشردگی مسابقات و فاصله ۳ روزه برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شما را اذیت نکرد؟
چرا، اغلب بچه‌ها با درد و مصدومیت بازی کردند. همبازیانم غیرت به خرج دادند و باید از کادر پزشکی پرسپولیس هم تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند تا بچه‌ها آماده بازی شوند.

در پایان حرف ناگفته‌ای نداری؟
نه، بار دیگر این برد شیرین و صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به همه طرفداران پرسپولیس تبریک گفته و امیدوارم به امید خدا و با دعای هواداران بتوانیم قهرمانی این دوره از مسابقات را هم جشن بگیریم.

این مطلب را هم از دست ندهید: نگرانی پرسپولیسی‌ها از استوری امیدوارانه آقای تاج!

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیان IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 0
    6 تا ای یاعالی