تفاهم نامه همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل ورزش و جوانان

طی مراسمی با حضور حمیدکریمی مدیر کل ورزش وجوانان، فرید براتی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، افراسیاب صادقی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فارسان و کارشناسان مربوطه، توسط روسای دو مجموعه به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان ، در این مراسم دکتر فرید براتی ضمن اشاره به سابقه همکاری های درخشان دو مجموعه در برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی کشوری و المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه از نگاه ویژه مدیر کل ورزش و جوانان استان و همکاری های صورت گرفته در برگزاری این دو رویداد بزرگ و مهم قدردانی و خاطرنشان کرد: قبل از این تفاهم نامه نیز دو مجموعه همکاری های نزدیکی با هم داشته اند و در راستای توسعه زمینه های همکاری این تفاهم نامه منعقد می گردد. وی تدوین و اجرای دوره مربیگری هندبال و راه اندازی رشته تربیت بدنی گرایش مربیگری فوتسال را از دیگر اقدامات ارزنده دانشگاه در ارتقاء سطح مربیگری ورزشی در استان دانست.
دکتر براتی ظرفیت های موجود در دانشگاه جامع علمی کاربردی از قبیل برگزاری استارت آپ ها، ارائه خدمات مشاوره شغلی و امکان راه اندازی دوره های تحصیلی کوتاه مدت و مقطع دار را در بین سایر دانشگاه ها منحصر به فرد دانسته و افزود: دانشگاه خود را همراه و مشاور خانواده ورزش استان می داند و آمادگی دارد در زمینه های مورد تقاضا و درخواست اداره ورزش و جوانان استان ورود نموده و برای مرتفع ساختن این نیاز ها و ارائه راهکارهای لازم اقدامات مقتضی را در حداقل زمان به انجام برساند.
 ایشان همچنین به شکل گیری کارگروه تخصصی در راستای تحقق مفاد تفاهم نامه در مرکز علمی کاربردی فارسان به عنوان مرکز معین این تفاهم نامه اشاره و اظهار داشت: پس از معرفی نماینده تام الاختیار اداره کل ورزش و جوانان فرآیندهای اجرایی تفاهم نامه با سرعت پیگیری و انجام خواهد شد.

در ادامه حمید کریمی, مدیر کل ورزش و جوانان استان، با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های دانشگاه ها به ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت: در این دانشگاه به واسطه پویایی و چابکی موجود، فرآیندهای همکاری با سرعت و جدیت بیشتری نسبت به سایر دانشگاه ها پیش می رود و لذا این ویژگی می تواند زمینه ساز همکاری مستمر و ارزنده ای باشد.
ایشان ظرفیت های گردشگری ورزشی و اقتصاد شکل گرفته ذیل آن را در کشور بی نظیر عنوان  و افزود: حوزه هایی از قبیل رفتینگ، طبیعت گردی، ورزش های هوایی و برفی مورد اقبال شدید گردشگران و علاقه مندان به گردشگری ورزشی در کشور و حتی خارج از کشور قرار گرفته و برخی در خارج از استان خواستار استفاده از تجربیات ما در این حوزه ها هستند که دانشگاه می تواند با برنامه ریزی منظم و جدی در این حوزه ها به عنوان یک الگو در کشور مطرح گردد.

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: اعتبارات فراوانی جهت ایجاد اشتغال در حوزه ورزش به اداره کل تخصیص داده شده که به دلیل وجود حلقه مفقوده فی مابین متقاضی و فرصت های شغلی که بتواند این حلقه را با ارائه خدمات مشاوره ای به هم پیوند دهد مسکوت مانده و قابل جذب نیست که دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند این خلا موجود را با برگزاری استارت آپ ها و خدمات مشاوره ای پر کند.

در پایان تفاهم نامه همکاری های راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل ورزش و جوانان توسط روسای دو دستگاه امضا و مبادله گردید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =