تکریم ارباب رجوع مهمترین رسالت تامین اجتماعی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به برتری تأمین اجتماعی در بین دستگاه‌ها، بحث تکریم مشتریان از امور مهم در حیطه تامین اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی  امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید سازمان تامین اجتماعی که در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین برگزار شد بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد گسترده و بزرگ اجتماعی است و اولین و مهمترین رسالت این سازمان تکریم مشتریان است. 
حبیبی گفت: افراد تحت پوشش این سازمان شامل کارگران، کارمندان، بازنشستگان و بیماران می‌باشند که به عنوان مشتری سازمان تامین اجتماعی محسوب می شوند.
معاون سیاسی استاندار قزوین اظهار کرد: تکریم و توجه به این اقشار زحمت کش از وظایف و رسالت های مسئولین سابق و جدید این سازمان است. کار کردن در این حیطه سخت است و نیاز به تلاش بیشتر و متناسب با روحیه فردی دارد که این مسئولیت را پذیرفته است.
 او بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در یک ارزیابی اولیه توانسته این مسئولیت را به نحو احسن اجرا کند و با توجه به گستردگی فعالیت ها در سطح جامعه رضایتمندی خوبی را به دست بیاورد.
حبیبی افزود: ارزیابی های دستگاه های اجرایی نشان دهنده انتخاب سازمان تامین اجتماعی به عنوان دستگاه برتر است و با توجه به این امر بحث تکریم مشتریان از امور مهم در حیطه تامین اجتماعی است و امیدواریم بهتر از قبل به این امر توجه شود.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر گستردگی خدمات در سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: مساله مهم دیگر بروزرسانی و اهتمام به دولت الکترونیک است. اگر این خدمات الکترونیکی، نوین و بروز نشود، خدمات دهی سخت و با مشکل مواجه می‌شود و باید پرداخت انواع بیمه مخصوصا بیمه بیکاری برای تسهیل مشتریان به صورت الکترونیک و مکانیزه انجام شود.
معاون سیاسی استاندار قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: باید سعی شود تا با اجرای خدمات الکترونیکی مراجعات حضوری به حداقل خود برسد. هر چه تلاش کنیم که از مراجعات چهره به چهره کاسته شود بر کاهش سطح میزان خطا و اشتباه تاثیر گذار است و از میزان آسیب پذیری سازمان و مشتریان کم می‌کند.
او با تاکیدبراینکه شفاف سازی از مسائل حائز اهمیت است بیان کرد: با وجود اینکه ما کمترین ایرادات و اعتراضات را نسبت به وصولی های سازمان تامین اجتماعی داریم ولی اگر در دریافتی و پرداختی ها شفاف سازی شود موثر است. همچنین نظام مند کردن هیات های حل اختلاف و کمیسیون ها بهتر است اجرا شود و اگر تهیه کردن سازکاری مفید برای هیئت‌ها و کمیسیون‌ها در دستور کار قرار گیرد می تواند در میزان رضایتمندی موثر باشد.
معاون سیاسی  استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین درصد بیشتری از جامعه کارگری را در خود دارد تصریح کرد: جامعه کارگری در حوزه درمان دارای توقعات و انتظارات بیشتری هستند و مسئولان هم از این بابت دغدغه دارند. البته در شهرستان قزوین و تاکستان اقداماتی در این زمینه انجام شده است اما در شهرستان های البرز و آبیک در بحث خدمات درمانی هنوز فاصله تا ایده آل ها وجود دارد.
در پایان این مراسم از خدمات سیروس نصیری، مدیر سابق اداره کل تامین اجتماعی تقدیر و قاریان پور به عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان قزوین معرفی شد.

48

کد خبر 1440459

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین