اختصاصی خبرآنلاین؛ دیاباته با استقلال فسخ کرد!

وکیل دیاباته فسخ قرارداد این بازیکن را تائید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شیخ دیاباته رسما قراردادش را با استقلال فسخ کرد و دیگر بازیکن این باشگاه به حساب نمی‌آید. دیاباته ماه گذشته نامه‌ای به باشگاه داد و تهدید کرد در صورت عدم پرداخت دستمزدش، یکطرفه فسخ خواهد کرد. حالا و پس از پرداخت نشدن دستمزد این بازیکن، دیاباته و مدیر برنامه‌اش نامه فسخ قرارداد را هم به باشگاه استقلال ارسال کردند و هم به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا. بنابراین اگر استقلال با این بازیکن تسویه حساب نکند، یک شکایت به شکایت‌های باشگاه استقلال در فیفا اضافه خواهد شد. وکیل دیاباته در گفت و گو با خبرآنلاین فسخ قرارداد این بازیکن را تائید کرد.

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    43 25
    پول بشار رسن چه جوری جور شد؟ پول اینم جور کنید
    • GB ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      0 6
      اخوى ما تو٤سال اخير ٣بار نيمه نهايي آسيا رفتيم ٢بارش هم فينال كه چيزى حدود ٦ ميليون دلار درامدزايي كرديم شما چى؟ فقط دستتون تو جيب بيت الماله حالا فهميدى پول بشار از كجا جور ميشه؟؟؟
  • US ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    72 1
    فسخ کننده قرارداد بعدی میلیچ است.
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    22 55
    بدون تعصب دیاباته را با آل کثیر در همین مسابقات غرب آسیا مقایسه کنید ، دیاباته خوبه ولی نه در حدی که استقلالی ها تصور می کنن
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      7 1
      اصلا قابل مقایسه نیستن. سلطان دروازه ها شیخ هست شیخ
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 1
      داستان ادامه داری که هر سال اتفاق میوفته و استقلالیها باید ببینند که ستاره هاشون اول فصل از تیم جدا میشن، بعضیها هم بعدا میان میگن وزیر که گل نمیزنه. تیمی بدون مربی و بازیکن ،مسسولش کی هست؟ چرا این اتفاقات هر سال برای استقلال میوفته. لطفا شرافتمندانه بجنگید. در اخرین سال استقرار دولت فعلی تصمیم دارند تیم رو به دسته پایین تر بفرستند تا زمین سوخته به وزارت بعدی تحویل بدن که حتی اگر اونها قصد سر و سامان دادن به این تیم باشن ، نتونند کاری از پیش ببرند.
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 1
      آخه لنگی! آل کثیر اصلا در حد صلاح! چه ربطی داره به اینکه دیاباته رو از استقلال فراری بدن و یه پرونده شکایت به پرونده های دیگه و یه بحران به بحران های دیگه استقلال اضافه کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • GB ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    10 0
    یکی از مقامات مسؤول نیست به هیأت مدیره بی کفایت وقت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تذکر بدهد و آنان را بازخواست و مؤاخذه کند وقتی باشگاه دلار کافی به نرخ فعلی حدود 30 هزار تومانی در خزانه برای اجرای تعهدات مالی ارزی خود ندارد برای چه با بازیکنان و سرمربیان خارجی قرارداد منعقد می کنید و آبروی این دو باشگاه را بابت شکایت شاکیان در مراجع رسیدگی آسیایی برده و باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بازیکنان دو باشگاه می شوید؟!
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 1
    ترسیدن استقلال با محمودفکری که مربی موفقی هست نتیجه بگیره بازیکنهای خوب رودارن میپرونن چراتاامروز فسخ نکرده بود؟دست ازسراستقلال برنمیدارن تامضمحلش کنن
  • رضا IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    6 2
    یجوری بایددوباره لونگ بره بالا.ازمربی شروع شدتابازیکنای اصلی
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    هر مربی بدون حضور مهره های کلیدی مربیگری استقلال را قبول کند به هواداران خیانت کرده
  • هوشیار IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    آقا استقلالی ها به وزارت فشار میارن تاامتیاز بگیرن: 1- دو تا پنالتی الکی تو دربی بهشون هدیه دادن ولی هر دو تا شو خراب کردن 2- پولهای پاداش آسیایی پرسپولیسیها و پولهای جمع آوری شده پیامکی که خود استقلالیا هم میدونن پرسپولیس درآمدش از هواداری چند برابر استقلال هست رو خرج خارجی های این تیم کردن... از مامه تیام،کومان،جپاروف،پاتوسی، اسماعیل گنسالوس، منشاو بقیه بگیر تا شیخ دیاباته و میلیچ همین الان که از پول پرسپولیسی ها بهشون میدن و متاسفانه عین خیال شون هم نیست... البته از گرو و نیومایر که نگم واستون... 3- همین دوره از مسابقات که پرسپولیس بیرانوند و ترابی و علیپور رو از دست داده بود اینا با تمام قوا و علی کریمی شون رو هم راضی کردن( البته با تعصب و بدون پول!!!) که اومدن قطر دو تا تیم هم از جلوشون با کرونا کنار رفت( الهلال و الوحده) با یک بازی تشریفاتی که اصلا میگیم تبانی هم نبود اومدن بالا و جلوی پاختاکور حذف شدن که آمار بازی نشون میده چه افتضاحی به بار آوردن... 4- هر وقت باختن یا نتیجه نگرفتن بچه بازی درآوردن که البته این به الگوهاشون برمیگرده و الان مشخص شده که اون روزایی که نتیجه میگرفتن بهشون پوئن