رییس جمهور با رییس مجلس لبنان تلفنی گفت​وگو و مذاکره کردند.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی​نژاد در مکالمه تلفنی با نبیه بری رئیس مجلس لبنان با اشاره به این‌که دو ملت از دیدگاه‌های مشترکی نسبت به موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی برخوردار هستند، اظهارداشت:تحولات اخیر منطقه و رفتار آمریکا و متحدانش در قبال این تحولات، صحت دید گاه ما را مبنی بر این‌که آنها فقط بدنبال منافع خود هستند را اثبات می کند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: قدرت های زورگو و مستکبر نه تنها مخالف لبنان ،سوریه ،عراق و ایران هستند، بلکه با همه ملت‌های منطقه و حتی تمامی ملت های مستقل و عدالتخواه جهان مخالف بوده و با توطئه گری درصدد ضربه زدن به آنها هستند.

احمدی​نژاد تصریح کرد: به رغم تمامی توطئه​ها و طراحی‌های دشمنان، آینده درخشان و پیروزی از آن ملت‌های مستقل خواهد بود.

رئیس جمهور با بیان این‌که نظام سلطه با همه ملت‌های منطقه مخالف بوده و صرفا بدنبال منافع خویش است، گفت:همبستگی عمیقی که بین ایران و لبنان وجود دارد، توطئه‌های دشمنان را علیه دو ملت ناکام گذاشته است.

نبیه بری رئیس مجلس لبنان نیز در تماس تلفنی خود با تاکید بر ضرورت تقویت و تحکیم روز افزون اتحاد و همکاری های دو ملت گفت: لبنان با ایمان و شهامت بدنبال تقویت همبستگی و اتحاد با ملت ایران است و آنرا با جدیت پیگیری می‌کند؛ چرا بر این اعتقاد هستیم که هر دو ملت در جبهه حق قرار داریم و همچنان که امام حسین (ع) فرمودند حق پیروز است.

/111112

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =