کسب رتبه یک پست بانک استان سمنان در تحقق بانکداری الکترونیک

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان ضمن اشاره به ضرورت تقویت بانکداری مجازی و همراه در شرایط ویژه خطر کرونا ویروس، از کسب رتبه ی اول پست بانک استان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، سید یاسر حسن پور گفت: با توجه به اهمیت خدمات رسانی مطلوب به ارباب رجوع در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به منظور اقدامات پیشگیرانه در ابتلا به ویروس، با تسهیل دسترسی های لازم به اینترنت بانک و همراه بانک، پست بانک استان سمنان در سه ماه متوالی موفق به کسب رتبه یک بین پست بانک های کشور در استفاده کاربران از این بستر شد. 
حسن پور در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه و شیوع ویروس کرونا، ضرورت توجه به استفاده از بانکداری همراه در بستر شبکه ملی اطلاعات بیش از پیش احساس می شود.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه با تاکید بر زیرساخت مطلوب فراهم شده و هدف دسترسی روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات واینترنت پرسرعت تا پایان سال، ابراز امیدواری کرد: ایجاد دسترسی هاو امکانات لازم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به روستاها منجر به کاهش شکاف بیش از پیش دیجیتال میان شهرها و روستاهای استان شده و افزایش رضایتمندی را برای روستاییان به همراه داشته است.
 وی در پایان خاطرنشان کرد که افزایش کیفیت زندگی روستاییان استان در حوزه  خدمات فاوا به شکل جدی در حال پیگیری است که از جمله آنها می توان به هوشمندسازی مدارس، نصب و ارتقای تکنولوژی سایتها در راستای بهبود آنتن دهی و پوشش اینترنت پرسرعت،دسترسی به شبکه ملی اطلاعات، ورود خدمات پیشخوان دولت به روستاها، ایجاد باجه های بانکی و تجهیز خودپرداز روستایی، تسهیلات اشتغال و کسب و کار و... اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =