۲پروژه بزرگ فرهنگی تا پایان سال در یزد افتتاح می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از افتتاح دو پروژه بزرگ فرهنگی در یزد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ مجید جوادیان زاده در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان اظهار داشت: در استان دو پروژه بزرگ فرهنگی وجود دارد که تلاش ما افتتاح و بهره برداری از آن تا پایان سال جاری است و در صورتی که مشکل مالی آن حل شود، به موقع بهره برداری خواهد شد.
وی عنوان کرد: تالار مرکزی یزد در امامشهر، شامل سه سالن بزرگ و فضاهای آموزشی است و یکی از مهمترین پروژه های فرهنگی استان به شمار می رود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت خانه مطبوعات اظهار داشت: خانه مطبوعات یک نهاد صنفی و رسانه ای است که بخش عمده ای از وظایف و فعالیت هایی که قبلا توسط ارشاد انجام می شد را اکنون بر عهده گرفته است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۸۳ رسانه شامل رسانه های برخط و غیر برخط، روزنامه، مجله های تخصصی، ماهنامه و هفته نامه محلی و سراسری در استان یزد مشغول فعالیت هستند.
جوادیان زاده از برگزاری جشنواره هایی برای ایجاد رقابت بین رسانه ها خبر داد و بیان کرد: اکنون این جشنواره ها بنابر اقتضای شرایط استان و نیاز استان به تولیدات رسانه ای، با موضوعات ویژه به صورت فصلی برگزار می شود.
در این دیدار همچنین مدیر و رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد پرداختند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =