دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در بهاباد فعال تر می شود

مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها با شهردار بهاباد دیدار و درخصوص شروع فعالیت های خدمات مهندسی در این شهرستان گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ «محسن دهقان» در دیدار با «حسن ابوالقاسمی بهابادی» اظهار کرد: هدف سازمان نظام مهندسی رعایت استاندارد در ساخت و ساز و استفاده از نیروی متخصص در این حوزه است.
وی با اشاره به زلزله خیز بودن شهرستان بهاباد افزود: این سازمان به واسطه نیروهای فنی و متخصصی که دارد می تواند در راستای حفظ جان و مال مردم این شهرستان در مقابل این بلای طبیعی مؤثر باشد.
مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها تأکید کرد: اقدامات آموزشی برای ارتقاء سطح علمی مهندسین بومی این شهرستان انجام شده که نوید بخش آغاز فعالیت های مطلوب و مؤثر سازمان نظام مهندسی در شهرستان بهاباد است.
در ادامه این دیدار شهردار بهاباد گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک نهاد حرفه ای و فنی می تواند در بالابردن سطح کیفی ساخت و سازها در شهر بهاباد مثمرثمر باشد.
حسن ابوالقاسمی بهابادی با بیان اینکه تعاملات شهرداری با این سازمان حداکثری خواهد بود؛ افزود: با رعایت مقررات ملی ساختمان، شهر بهاباد را به سوی ساخت و ساز اصولی سوق می دهیم. 
وی تأکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند با ارائه خدمات فنی و مهندسی در حوزه ساختمان، بازوی توانمندی برای این شهر و شهرداری باشد.
لازم به ذکر است که دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بهاباد در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار نمود و با توجه به اقدامات انجام شده و همکاری و تعامل مسئولین شهرستان، جایگاه خود را در حوزه ساخت وساز بهاباد  به دست آورده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1441393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =