بازگشت ۲۳واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در قزوین

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: ۲۳واحد تولیدی راکد و تعطیل مستقر در شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیمه نخست سال جاری احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام این مطلب گفت: با بازگشت به چرخه تولید این واحدهای صنعتی، زمینه اشتغالزایی مستقیم برای ۲۱۶نفر فراهم شده است.
خانپور اظهار کرد: کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نداشتن مواد اولیه، بدهی بانک و سوء مدیریت و اختلاف شرکا، نبود بازار، فرسودگی و خرابی ماشین آلات از جمله دلایل رکود و تعطیلی این واحدهای تولیدی بوده که در سالیان گذشته تولید خود را متوقف کرده بودند.
او به تولیدات واحدهای احیا شده در شهرک های صنعتی استان قزوین نیز اشاره کرد و گفت: انواع قطعات خودرو، صندلی فلزی، رادیاتورهای آلومینیومی سیستم حرارت مرکزی، ضد یخ و روغن موتور خودرو، پوشاک کشباف، آهک، اختلاط و بسته بندی گازهای صنعتی، انواع مربا،  ورق و صفحات با فوم پلی استایرن، کود کشاورزی، خوراک آماده دام، لوله پلاستیکی، اکسید مولیبدن، بطری آب آشامیدنی، انواع جعبه و کارتن مقوایی، نخ بسته بندی، قوطی کنسرو، ماشین آلات تولید جعبه کارتن  و ورق کارتن سه لا، عایق های الکترونیکی و کابل برق، پروفیل های فولادی تولیدات واحدها را شامل می شوند. 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین اظهار کرد: احیای واحدهای راکد و تعطیل شده در کنار کمک به تکمیل طرح های صنعتی در حال اجرا و همچنین جذب سرمایه گذاران جدید از اولویت های اساسی ما در سال جهش تولید به شمار می رود.
این مقام مسئول گفت: تامین نقدینگی و سرمایه در گردش مورد نیاز از طریق ارایه تسهیلات بانکی، کمک به تامین مواد اولیه، جایگزینی مدیریتی و یا تغییر خط تولید از جمله راه هایی است که از طریق آنها تلاش داریم تا واحدهای تولیدی تعطیل و راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین را به چرخه تولید بازگردانیم.

خانپور با اشاره به فعالیت گروه عارضه یابی واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی قزوین،گفت: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی از سوی این گروه شناسایی و مورد بررسی قرار می گیرند تا از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شده و همچنین واحدهای راکد و تعطیل بتوانند احیا شده و دوباره تولید خود را از سر بگیرند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اظهار امیدواری کرد در نیمه دوم سال جاری بیش از رقم فعلی واحدهای تولیدی احیا شده در نیمه اول سال بتوان صنایع راکد و تعطیل در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین را به چرخه تولید بازگرداند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1441883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =