کمک بلاعوض دولت به دارندگان «هنرکارت» واریز می‌شود

با پیگیری ارزشمند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت رئیس جمهور و هیات دولت، بزودی مبلغ ۱۵ میلیون ریال به عنوان کمک بلاعوض دولت، به دارندگان «هنرکارت» واریز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «ناصر مقدم» با اعلام این خبر افزود: با پیگیری ارزشمند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت رئیس جمهور و هیات دولت، اعتبار لازم جهت مرحله اول حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر که از شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند، برای صندوق اعتباری هنر تصویب و تخصیص یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: بر اساس اعلام مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، مقرر شده است که در مرحله اول حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر که از شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند، مبلغ ۱۵ میلیون ریال به عنوان کمک بلاعوض به دارندگان هنرکارت واریز شود که هماهنگی و انجام این موضوع در مراحل پایانی خود قرار دارد و طبعا اصحاب فرهنگ و هنر البرز نیز که واجد شرایط بوده و در سامانه هنرکارت ثبت نام کرده‌اند، از این اعتبار بهره‌مند خواهند شد.

ناصر مقدم افزود: همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم، طبق برنامه‌ریزی های به عمل آمده از این پس، کلیه حمایتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از طریق هنرکارت صورت خواهد پذیرفت که اعتبار حمایتی اخیر نیز از همین قرار است و ان شاالله در مراحل بعد نیز حمایت‌های هدفمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به واجدان شرایط، انجام خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1442755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =