سیدجلال: قهرمان آسیا بشویم مشکلاتمان بیشتر می‌شود!

ورزش سه نوشت: کاپیتان پرسپولیس اعتقاد دارد وضعیت تیمی که طی چهار فصل اخیر در آسیا دوبار در فینال و یک بار در جمع چهار تیم حاضر شده، این نیست.

درست چند روز بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، وضعیت این تیم به بدترین شکل دنبال می‌شود. شروع دیرهنگام تمرینات و غیبت ستاره‌ها از یک سو، نامشخص بودن وضعیت پرداختی مطالبات و احتمال کسر امتیاز و بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات از سوی دیگر، تنها واژه بحران را در این تیم تعریف می‌کند. سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ‌ها در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس می‌گوید: وقتی از بازی‌های سخت لیگ قهرمانان توانستیم با صعود به فینال خارج شویم، باید انتظار این را داشتیم که هواداران و البته تیم در بهترین وضعیت باشد. این یک اتفاق روشن و موفق برای تیم بود اما اکنون شاهد وضعیت متفاوتی هستیم.

وی ادامه داد: ما طی چهار فصل اخیر، تاکنون دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم و یک بار نیز در جمع چهار تیم حاضر بودیم. این اتفاق باید باعث می‌شد تا باشگاه به بهترین شکل به درآمدزایی می‌رسید. همین بازیکنان بهترین درآمدزایی را برای باشگاه داشتند. اصلا دلیل حضور در آسیا به جز افتخار و در کنار آن مگر درآمدزایی نیست؟ بازیکنان توانسته‌اند از این حیث بهترین درآمدزایی را داشته باشند اما الان همچنان مشکلات پابرجاست. آقای برانکو زحمات زیادی برای این تیم کشیده و چرا باید این همه مدت هنوز مطالبات خودشان را دریافت نکنند و هر سری این ماجرا ادامه داشته باشد؟

کاپیتان پرسپولیس در بخش دیگری از گلایه‌های خود می‌گوید: پرسپولیس دو بار به فینال آسیا رسیده و اکنون درگیر مشکلات مالی و پرونده مطالبات است اما وضعیت در دیگر باشگاه‌ها این شکلی نیست. این چه معنایی دارد؟ ما بازیکنان در کنار هوادار هستیم. خودمان را جدا از آنها نمی‌دانیم و همانطور هم که دیدید در مسابقات سخت آسیایی علیرغم تمام مشکلات و تفاوتی که با دیگر تیم‌ها داشتیم بازیکنان تا سر حد جان جنگیدند و خوشبختانه به فینال رسیدند. اما ماحصل آن چه شد که نه بازیکن و نه هوادار نمی‌تواند از این افتخار و موفقیت لذت ببرد و خوشحال باشد و بیشتر از قبل باید نگران مشکلات و خطراتی که تیم را تهدید می‌کند باشیم؟

سیدجلال حسینی با درخواست برای حل مشکلات تیم گفت: پرسپولیس خودش درآمد داشته است. توانسته طی این مدت با حضور در آسیا بخش قابل توجهی منابع مالی کسب کند و سوال همه ما این است که چرا با وجود صعود دوباره به فینال و موفقیت‌های قبلی آسیا، همچنان درگیر مشکلات مالی است. بار دیگر می‌گویم، ما در کنار هوادار هستیم و برای تیم نگران هستیم و تنها خواسته ما توجه به این خطراتی است که پیش پای تیم قرار دارد و امیدواریم هر چه زودتر حل و برطرف شود.

مدافع باتجربه سرخ‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش در این زمینه گفت: ما فقط می‌خواهیم صدای هوادار و بازیکن در این وضعیت شنیده شود. ما روزهای بدتری هم داشتیم و ولی فقط جنگیدیم اما یک روز باید دیگر این ماجرا تمام شود. چرا تاکنون مشکلات تیم برطرف نشده و صدای بازیکن و هوادار شنیده نشده است. این تنها خواسته ماست وگرنه همه شاهد هستند که در بحث فنی ، هیچ کس کم نگذاشته و با بالاترین حد توان جنگیده است.

وی با اشاره به مشکلات تیم گفت: الان این موضوع وجود دارد و فردا هم باید منتظر بحث و پرونده کالدرون و بودیمیر و ... باشیم. تا کی باید این مشکلات ادامه داشته باشد؟ هر روز کام هوادار با موضوعی تلخ شود و تلاش و موفقیت تیم در سایه قرار گیرد. ما فقط دنبال یک جواب هستیم؛ کی مشکلات حل می‌شود و چرا برای حل کامل ماجرا تلاشی که هوادار انتظار دارد صورت نمی‌گیرد.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این سوال که گفته می‌شود غیبت آنها در تمرین به دلیل عدم دریافت پاداش و آپشن‌هاست نیز گفت: اصلا. برخی به دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستند. ما فصلی که با آقای برانکو همه جام‌ها را گرفتیم من از احمد، سیامک، کمال، عالیشاه، انصاری و... خواستم که با توجه به شرایط باشگاه بین 30 تا 40 درصد تخفیف بدهند تا مشکلی پیش نیاید. خوشبختانه خود بازیکنان هم خیلی زود پیش قدم شدند و با رضایت کامل و دلی این موضوع را انجام دادند. بهتر است کسی از این اوضاع و آب گل‌آلود ماهی نگیرد و حرف شدن و شکل دادن این شایعات اصلا درست نیست و بهتر است به جای اینکه بازیکن را روبروی هوادار قرار دهند، این موضوع را بپذیرند که ما در کنار هوادار هستیم و جواب آنها را بدهند. ما بازیکنانی هستیم که طی این مدت با همه مشکلات و سختی‌ها و ... جنگیدیم. روبروی همه چیز قرار گرفتیم اما برای خوشحالی هوادار تلاش کردیم و این جواب و حق ما نیست. ما به کارمان و تمرین قطعا ادامه می‌دهیم و مثل همیشه تلاش خواهیم کرد برای خوشحالی بیشتر هوادار. کاری که تا به امروز هم انجام دادیم. اما خیلی چیزها پشت موفقیت تیم پنهان مانده است. خیلی چیزها پشت موفقیت تیم پنهان مانده است و باز هم تکرار می‌کنم که خیلی چیزها پشت موفقیت تیم پنهان مانده است و بهتر است مشکلات حل شود و پاسخ روشنی به هوادار داده شود و حق بازیکنان و هوادار این نیست.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حجت IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    13 1
    حالا شما قهرمان بشید.... گربه دستش به گوشت نمیرسید همینه ها
  • آبی IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    12 1
    خوبه بازیکن ذخیره هستی وگرنه چی میشد، مردم تو مشکلات هستند اینا چهارتا توپ میزنن چقدر پر توقع شدن
  • قرمز IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    11 1
    اگه همین سید جلال رو از باشگاه اخراج کنن بقیه میشینن سرجاشون اینا فقط در مورد پول حرف میزنن