کلانی: از کسی نخواستم مقابل مجلس بیاید

فارس نوشت: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: رسول پناه به درخواست هواداران توجه و مشکلات را حل کند.

حسین کلانی در باره منتشر شدن یک استوری در صفحه منتسب به وی و اعلام حضور پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس در مجلس شورای اسلامی برای صحبت با نمایندگان درباره مشکلات این تیم اظهار داشت: این صفحه اینستاگرامی متعلق به من نیست و اصلاً در فضای مجازی فعالیتی ندارم. برخی از دوستان این صفحه را به نام من باز کرده و با توجه به محبتی که به من دارند مطالبی هم منتشر می‌کنند. برخی مواقع هم مانند این استوری مطالبی در این صفحات منتشر می‌شود که ارتباطی به من ندارد.

وی افزود: چنین موضوعی را تکذیب کرده و هیچ دعوتی از پیشکسوتان و هواداران برای حضور در مجلس نداشتم. زیرا اعتقاد دارم حضور ما در مجلس تأثیری برای رفع مشکلات پرسپولیس ندارد. این مسائل به خود مدیران باشگاه، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ارتباط پیدا می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: روز گذشته همراه با حمید استیلی به ساختمان باشگاه رفتم تا مشکلاتی که مردم در کوچه و خیابان و حتی در میهمانی‌ها با ما در میان می‌گذارند به سرپرست پرسپولیس انتقال بدهم. آنها از ما انتظار دارند به عنوان قدیمی‌های پرسپولیس پیگیر مشکلات باشیم، اما با توجه به اینکه که اطلاعاتی از داخل باشگاه نداریم، نمی‌توانیم جواب درستی به هواداران و دلسوزان پرسپولیس بدهیم.

کلانی اظهار داشت: در جلسه روز گذشته با رسول پناه به وی گفتیم هواداران از شما توقع دارند صداقت و شفافیت در باره تمام مسائل پرسپولیس رعایت شود و باید تمام مسائل را به شکل شفاف به اطلاع هواداران برسانید زیرا آنها توقع دیگری از مدیران پرسپولیس ندارند. هواداران صاحبان اصلی باشگاه هستند و هرچه هم ما در این طول این سال‌ها به دست آورده‌ایم به خاطر همین هواداران بوده است.

وی افزود: هواداران با گذشت و حمایت خود سبب شدند پرسپولیس به این همه افتخار در طول تاریخ خود برسد و مدیران پرسپولیس هم موظف هستند به عنوان افرادی که در حال حاضر هدایت باشگاه را برعهده دارند با هواداران صاف و صادق باشند. مشکلات باشگاه را هم می‌توان با کمک گرفتن از هواداران، پیشکسوتان و رسانه‌ها حل کرد.

مهاجم اسبق پرسپولیس اضافه کرد: وقتی اصول باشگاه روی شفافیت استقرار داشته باشد،‌ مدیران آن می‌توانند هر هفته میزگردی تشکیل داده و با دعوت از مردم، اهالی رسانه‌، فرهیختگان و پیشکسوتان درباره مباحث مختلف مربوط به پرسپولیس صحبت و تبادل نظر کنند. عقاید خودشان را مطرح کرده و عقاید مدیران را هم بشنوند. با گسترش این موضوع به خود پرسپولیس کمک می‌شود.

کلانی تصریح کرد: اگر این صحبت‌ها مثل تاریخ شفاهی باشد و صحبت‌های حاضران در جلسه ضبط و ثبت شود، راهکارهای خوبی به دست می‌آید. امیدوارم رسول پناه فکر برگزاری چنین نشست‌هایی باشد.

وی افزود: مسأله دیگر که در جلسه روز گذشته ما با سرپرست پرسپولیس مطرح شد مطالبه برانکو ایوانکوویچ بود. رسول پناه گفت ما از AFC و فیفا مطالباتی داریم ولی بدقلقی کرده و می‌خواهند ما را اذیت کنند، به همین دلیل پول پرسپولیس را نمی‌دهند. متأسفانه این یک واقعیت است و ما تنها هستیم. به رسول پناه گفتم همین موضوع را صادقانه به هوادار بگوید و اعلام کند. با توجه به این که پول نداریم برای پرداخت مطالبات برانکو به مشکل خورده‌ایم. به وی گفتم می‌توانی از کمک شخصیت‌های حقیقی، حقوقی و حتی بانک‌ها بهره بگیری و این مشکلات را حل کنی.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از این که روز گذشته چنین صحبت‌هایی مطرح شد امروز دیدم استوری از من منتشر شده در حالی که من هیچ صفحه اینستاگرامی ندارم. علاقمندان به من مطالبی را منتشر می‌کنند اما من هر گاه بخواهم حرف بزنم آن را در رسانه‌های مکتوب و تصویری مطرح کرده و شفاف به مردم توضیح می‌دهم. نه خواسته‌ام هواداران و پیشکسوتان مقابل ساختمان مجلس حاضر شوند و نه می‌خواهم چنین کاری انجام شود. شاید برخی پیشکسوتان دیگر با فراکسیون ورزش مجلس تبادل نظر کرده باشند اما دعوتی از ما نشده که به ما بگویند چنین حضوری در مجلس داشته باشیم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    3 0
    هر چی برانکو بگه . هر چی برانکو بخواد .
  • NL ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    اگر تنهایی این است که شما می گویید . من حاضرم تا آخر عمرم به تنهایی زندگی کنم .