کاهش ۱۲ درصدی سرقت ها در استان یزد/ پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران، پلیسی مکتبی و دانش بنیان است

فرمانده انتظامی استان یزد سرقت را یکی از دغدغه ها و اولویت های مهم پلیس بیان و تصریح کرد: با اقدامات شبانه روزی ماموران پلیس، ۲۲ باند خشن سرقت منهدم شده و شاهد کاهش ۱۲ درصدی سرقت ها در سطح استان یزد بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ سردار عباسعلی بهدانی فرد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدئو کنفرانس در خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد برگزارشد ضمن تسلیت ایام ماه صفر خاطرنشان کرد: از شهروندان که در ایام محرم و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همکاری خوبی را با ستاد ملی کرونا داشتند قدردانی می کنم.
وی ضمن تشکر از همراهی خوب اصحاب رسانه استان یزد با پلیس، خاطرنشان کرد: اقدامات آموزشی و مهارتی در رسانه ها در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی بسیار موثر بوده و باید از ظرفیت خوب رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی در راستای ارتقای سطح آگاهی های شهروندان استفاده کنیم.
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه نیروی انتظامی سازمانی جامعه محور همراه با رویکرد اجتماعی محوری است، خاطرنشان کرد: پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران؛ پلیسی مکتبی و دانش بنیان است.
سردار بهدانی فرد در ادامه به تشریح اقدامات و عملکرد پلیس استان یزد در نیمه نخست سالجاری پرداخت و گفت: با تلاش ماموران پلیس استان یزد در این مدت، ۲۶ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد که این میزان، افزایش ۴۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.
این مقام ارشد انتظامی افزود: همچنین در این خصوص ۲۹ باند وارد کننده موادافیونی متلاشی و هزار و ۱۵۸ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و روانه محاکم قضائی شده اند.
فرمانده انتظامی استان سرقت را یکی از دغدغه ها و اولویت های مهم پلیس بیان و تصریح کرد: با اقدامات شبانه روزی ماموران پلیس ۲۲ باند خشن سرقت منهدم شده و شاهد کاهش ۱۲ درصدی سرقت ها در سطح استان یزد بوده ایم.
وی ضمن اشاره به اقدامات پلیس راه و راهور در خصوص شناسایی نقاط حادثه خیز و اقدامات پیشگیرانه و کاهش ۳۲ درصدی تصادفات در سطح استان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش ۴۵ درصدی تصادفات درون شهری و کاهش ۲۵ درصدی جان باختگان رانندگی در حوزه برون شهری را شاهد هستیم.
رئیس پلیس استان یزد برخورد با کالای قاچاق را یکی از اولویت های اصلی پلیس بیان و خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۸۶ نفر از مخلان نظام اقتصادی و قاچاقیان کالا دستگیر و بیش از ۵۷۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد که این کشفیات افزایش ۵۴ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.
سردار بهدانی فرد در ادامه ضمن تبریک هفته ناجا؛ به تشریح برنامه های پلیس یزد در هفته ناجا پرداخت و اظهار کرد: در این هفته ۱۲۴ برنامه با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برگزارخواهد شد که ۹۰ درصد این برنامه ها اجتماعی و مابقی آن عمرانی و نمایش اقتدار پلیس است.
وی برگزاری صبحگاه مشترک، حضور در ۱۹۷، دیدار با علما و تجلیل از خانواده های شهدا را از برنامه های این هفته بیان کرد و افزود: ارائه خدمات مضاعف به شهروندان در واحدهای پلیسی از جمله ترخیص وسایل نقلیه شهروندان با تسهیلات ویژه در هفته ناجا انجام خواهد شد.
بهدانی فرد در پایان از همراهی مردم و دستگاه های امنیتی و قضائی استان با پلیس در برخورد با مجرمان قدردانی کرد و یادآور شد: پلیس با افرادی که بخواهند آرامش و آسایش مردم را خدشه دار کنند با اقتدار برخورد خواهد کرد.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =