مثلث «بولتون، جولیانی، منافقین» پروژه «ایمیل‌های هیلاری» را سوزاند!

نورنیوز نوشت: برخی شنیده‌ها موید این مطلب است که دو عنصر مخالف پمپئو یعنی «رودی جولیانی» و «جان بولتون» که اتفاقا روابط خوبی با فرقه تروریستی منافقین دارند، با هدف سوزاندن پروژه وزیر خارجه آمریکا در خوش‌خدمتی به کارزار ترامپ، این اطلاعات دروغین و تخیلی را در اختیار فسیل‌های آلبانی‌نشین قرار داده‌اند.

 پس از درخواست «دونالد ترامپ» از «مایک پمپئو» مبنی بر انتشار ایمیل‌های «هیلاری کلینتون» در دوران تصدی وزارت خارجه از سال‌های 2009 تا 2013، پمپئو روز جمعه به فاکس‌نیوز اعلام کرد که وزارت خارجه این ایمیل‌ها را در اختیار دارد و برای انتشار آنها هرچه سریع‌تر تلاش می‌کند.

این تصمیم پمپئو به عنوان یک برگ برنده از سوی کارزار انتخاباتی جمهوری‌خواهان علیه دموکرات‌ها اما؛ پیش از آنکه به مرحله اجرا برسد با یک اقدام پیش‌بینی نشده از سوی برخی کانال‌ها و حساب‌های فارسی زبان در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و عملا اثر خود را از دست داد.

ماجرا این‌گونه رقم خورد که در حالی که هنوز هیچ ایمیلی از سوی وزارت خارجه آمریکا منتشر نشده، روز گذشته برخی شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان با منشأیی به ظاهر نامشخص در رشته توییت‌هایی از ارتباط میان دولت «باراک اوباما» و سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» سخن گفتند و مدعی همکاری آنها در حمایت از داعش شدند.

این اقدام عجولانه آنقدر مضحک و غیرحرفه‌ای بود که حتی صدای برخی رسانه‌های رسمی غربی مانند شبکه «یورونیوز فارسی» را هم در آورد و این رسانه در گزارشی با تیتر «ماجرای ایمیل‌های فاش شده هیلاری کلینتون؛ متونی که وجود خارجی نداشت» به این اتفاق اعتراض کرد.

بررسی بیشتر این مطالب و حساب‌های عمدتا غیر معتبری که آنها را با هشتگ «ایمیلهای هیلاری» منتشر کرده‌اند نشان می‌دهد که این اقدام احمقانه از سوی تیم سایبری فرقه منافقین که در کمپ این گروهک تروریستی در آلبانی مستقر هستند رقم خورده است.

نکته جالب اینکه تا این لحظه هیچ رسانه آمریکایی خبری در این باره منتشر نکرده در حالی که چنین بمب‌های خبری قاعدتا باید بلافاصله به سرخط خبر بزرگ‌ترین شبکه‌های آمریکایی و رسانه‌های هم‌سو با جمهوری‌خواهان تبدیل می‌شد.

در همین خصوص؛ برخی شنیده‌ها موید این مطلب است که دو عنصر مخالف پمپئو یعنی «رودی جولیانی» و «جان بولتون» که اتفاقا روابط خوبی با فرقه تروریستی منافقین دارند، با هدف سوزاندن پروژه وزیر خارجه آمریکا در خوش‌خدمتی به کارزار ترامپ، این اطلاعات دروغین و تخیلی را در اختیار فسیل‌های آلبانی‌نشین قرار داده‌اند.

پمپئو با علم به ناکارآمدی و بازی خراب‌کنی فرقه منافقین در پروژه‌های ضدایرانی کاخ سفید، در دی‌ماه سال گذشته به دیپلمات‌های آمریکایی در کشورهای مختلف دستور داده بود تا رابطه با گروه‌های ضد ایرانی از جمله گروهی که «رودی جولیانی» را به استخدام خود در آورده و همچنین میلیون‌ها دلار به «جان بولتون» پرداخت کرده (منظور گروهک منافقین) را محدود کنند.

23311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    9 2
    هیچ کس به اندازه آلبانی نشین ها منفور نیست