نظم و امنیت  چهارمحال و بختیاری از رتبه بالایی برخوردار است

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت : نظم و امنیت چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین کشوری از رتبه خوبی برخوردار است اما چالش و مشکلاتی وجود دارد که هرکس به نوبه خود باید برای رفع این مشکلات کمک کند.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ، اظهار کرد: هفته ناجا فرصتی است که بتوانیم با تعامل بیشتر با مردم حوزه های مختلف نظم و امنیت را ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به اینکه هدف ما کمک به مردم و جامعه است تصریح کرد: امروز به لحاظ تنوع و پیچیدگی در حوزه نظم و امنیت همه دستگاه های فرهنگی باید کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه  در خصوص تولید امنیت همه افراد و اقشار در حوزه های مختلفی نقش و سهم دارند بیان داشت: نیرو انتظامی در صف مواجه شدن مراقبت های اجتماعی است.

امان اللهی با تاکید بر اینکه نیرو انتظامی در استان با تمام توان در خدمت مردم است گفت: در این استان نظم و امنیت نسبت به میانگین کشوری از رتبه خوبی برخوردار هستیم اما چالش و مشکلاتی داریم که هرکس به نوبه خود باید برای رفع این مشکلات کمک کند.

وی در خصوص آمار کشفیات نیز خبر داد و عنوان کرد: در بخش سرقت ۲ درصد کاهش، سرقت مسلحانه ۱۰۰ درصد کاهش، سرقت منزل ۶ درصد کاهش، سرقت مغازه ۸ درصد کاهش، موتور سیکلت ۶ درصد کاهش، محلوله ۳۳ درصد کاهش داشته ایم.

وی بیان داشت:  عمده سرقت های این استان خرد و اماکن خصوصی است که ارزش آن حداقلی است و تک تک پیگیری می شود.

امان الهی با اشاره به اینکه ۱۱ باند در چند ماه گذشته شناسایی و متلاشی شده است گفت: کشفیات مواد مخدر ۲ تن و ۹۷ کیلو بوده که نسبت به سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

وی از کاهش تصادفات نسبت به سال قبل نیز اشاره کرد و گفت: تصادفات منجر به فوت ۱۷ درصد نسبت به گذشته کاهش داشته است.

امان الهی به عملکرد فوریت ۱۱۰ نیز اشاره کرد و گفت:  ۲۶۸ هزار و ۳۱۹ تماس و خواسته مردم از طریق ۱۱۰ نیرو انتظامی بوده که پیگیری شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۵ هزار و ۲۷۲ مورد خدمات مشاوره ای داده شده که رقم قابل توجه است.

امان الهی در پایان اذعان داشت: ۸۴درصد پرونده ها تشکیل شده رسیدگی و ۶۶ مورد هم دستگیر شده اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =