۰ نفر
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
خرابی پی در پی ایستگاهای CNG  دهدشت

ایستگاه های CNG دهدشت به دلایل مختلفی از جمله مرغوب نبودن دستگا های مورد استفاده دچار خرابی های پی در پی می شود که این موضوع موجب نارضایتی مردم را در پی دارد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه :  خرابی پمپ های گاز از آن قصه های طول و درازی است که رانندگان دهدشتی همه وقت از  فعالیت پمپ های گاز اعلام نارضایتی می‌کنند.

اکثر مواقع پمپ های گاز با خرابی همراه است که  شهروندان  برای استفاده از این پمپ‌های گاز مجبور می‌شوند به جایگاه‌های دیگر مراجعه و در صف‌های طولانی منتظر استفاده از گاز CNG قرار بگیرند.اکنون مسئولان باید اقدامی را برای رفع مشکلات شهروندان صورت دهند تا مردم با این همه مشکلات طاقت فرسای از دست صف‌های طولانی و خرابی‌های همیشگی پمپ‌های گاز خلاص شوند.

خراب بودن پمپ‌های جایگاه‌های سی ان جی که موجب طولانی‌تر شدن صف‌های این جایگاه‌ها می‌شود و عدم استفاده از حداکثر ظرفیت جایگاه‌ها، عدم مدیریت صحیح آنها و خرابی پمپ‌های گاز علت‌های اصلی در ایجاد صف‌های طولانی سی ان جی و در نهایت نارضایتی مردم است.

رانندگان معترض در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین افزودند : جایگاه های CNG  به طور مداوم خراب هستند که این امر موجب شده ما رانندگان ساعت ها در صف طولانی در جایگاهای گاز وقت خود را سپری کنیم

یکی دیگر از رانندگان گفت؛سریال تکراری خرابی جایگاه سوخت گاز  فریاد رانندگان را به آسمان بلند کرده و از این وضعیت نمی دانیم به کجا پناه ببریم.

گزارش رضا رنگیان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =