پاکسازی جنگل های حرا توسط ورزشکاران طبیعت دوست پدل برد سوار

مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم از پاکسازی ذخیره گاه زیست کره حرا توسط ورزشکاران طبیعت دوست کمیته ورزش های موج سواری منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، سید محمدهاشم داخته با اعلام این خبر اظهار داشت: 20 ورزشکار از اعضای کمیته ورزش های موج سواری منطقه آزاد قشم با استفاده از پدل برد اقدام به پاکسازی بخشی از ذخیره گاه زیست کره حرا در جزیره قشم کردند که با شعارهای زیست محیطی همراه بود.  
وی ادامه داد: این برنامه از جنگل های حرا اسکله تفریحی شهر طبل آغاز و  تا اسکله تفریحی روستای دهخدا به مسافت بیش از 10 کیلومتر ادامه داشت و زباله های درون آب و میان درختان حرا پاکسازی و جمع آوری شد.
مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تقدیر از انجمن ورزش های موج سواری کشور به دلیل همراهی با برنامه های محیط زیستی گفت: این انجمن با انتخاب دلفین گوژپشت به عنوان نماد محیط زیستی، حمایت خود را از این گونه در خطر انقراض اعلام کرده و تمامی کمیته های خود را موظف به رعایت مسایل محیط زیستی و اجرای فعالیت های دوستدار محیط زیست و حفاظت از آن نموده است که جای تجلیل و تشکر دارد.
یادآور می شود، پاکسازی جنگل های حرا با مشارکت مدیریت محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم، مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیریت ورزش و جوانان این سازمان به همراه بخش خصوصی فعال در این حوزه  شامل؛ مدرسه ورزش های موج سواری کمیته ورزش های موج سواری قشم، مدرسه ورزش های آبی هفت رنگو و موسسه فرهنگی ورزشی آب های آرام کلودنگ به انجام رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =