کرمانی مقدم:آقایان اعصاب برای هواداران پرسپولیس نگذاشته‌اند

خبرورزشی نوشت: مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: آقایان یک روز قرارداد می‌بندند، یک ‌سال باید در مورد این قراردادها شایعه و حاشیه بشنویم.

شرایط پیچیده باشگاه پرسپولیس باعث عصبانیت هواداران این تیم شده اما پیشکسوتان هم دل خوشی از این ماجراها ندارند و مشغول اعتراض هستند. مرتضی کرمانی‌مقدم مهاجم پیشین پرسپولیس وقتی با تماس خبرنگار ما مواجه شد، همین مسائل را به زبان آورد و گفت: «واقعاً برای باشگاهی مثل پرسپولیس که فینالیست آسیا شده، خوب نیست که هوادارانش این‌طور عصبانی و خشمگین باشند. آقایان با مدل کاری خود، اعصاب برای هواداران، بازیکنان و پیشکسوتان نگذاشته‌اند. تیمی که به خوبی راه خودش را می‌رود و در هر تورنمنت و مسابقه‌ای به برتری می‌رسد، چرا باید این همه زجر بکشد؟» 

این پیشکسوت فوتبال کشورمان که سابقه بازی برای تیم ملی را هم در کارنامه دارد، اضافه کرد: «من که در داخل باشگاه نیستم تا بدانم آنها چطور قرارداد می‌نویسند اما سؤالم اینجاست که مگر قرارداد بستن با بازیکنان و مربیان کار سختی است؟ یک قرارداد مگر چقدر پیچیده است که بابت جدایی هر بازیکن، باید تن و بدن هواداران بلرزد؟ یک بار قرارداد درست و حسابی ببندید و خلاص! آقایان یک روز قرارداد می‌بندند، یک ‌سال باید در مورد این قراردادها شایعه و حاشیه بشنویم. حالا خدا رحم کرد که مجموعاً قرار است برای 20 بازیکن قرارداد ببندند؛ اگر می‌خواستند مثل باشگاه‌های اروپایی در هر فصل 40 یا 50 بازیکن بگیرند، چه فجایعی رقم می‌خورد!» 

کرمانی‌مقدم در نهایت گفت: «من فکر می‌کنم چاره درد پرسپولیس، حضور یک مدیر فوتبالی در رأس کار باشد. برای رسول‌پناه احترام قائل هستم اما واقعاً متأسف می‌شوم وقتی این شرایط را می‌بینم. تمام زندگی ما بسته به پرسپولیس است و مسئولان باید دقت بیشتری داشته باشند. 
 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1444018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =